cache special pic 3d8e5a7712 crop216x216

مسئولیت اجتماعی گامی فراتر از سودآوری، تعهدات مالی و اقتصادی سازمان ها نسبت به ذینفعان (جامعه، مشتریان، تامین کنندگان و پرسنل) است، مسئولیت اجتماعی در حقیقت اهمیت به اخلاقیات و حس تعهد نسبت به محیط و افرادی است که با آن ها در تعامل هستیم. شرکت نکو بهینه ماشین در راستای ایفای تعهدات و مسئولیت اجتماعی سازمانی نسبت به ذینفعان اقدام به ارائه خدمات و سرویس هایی کرده است تا گامی در جهت تحقق این مهم باشد.

یکی از جنبه های اصلی مسئولیت اجتماعی سازمان ها، تعهد و تمرکز بر حفظ محیط زیست و منابع طبیعی است، لذا شرکت نکو بهینه ماشین برای تحقق این مهم از خودروهای گاز سوز رنو کدی برای ارائه خدمات و سرویس های خدمات پس از فروش به منظور کاهش آلودگی و کمک به حفظ محیط زیست استفاده کرده است.

تلاش برای کاهش و بهینه سازی مصرف انرژی در نکو بهینه ماشین تبدیل به یک فرهنگ همه پسند شده که همواره تک تک پرسنل برای تحقق آن اهتمام می ورزند.

5e40b446b3حفظ سلامت روحی و روانی پرسنل جزو مسئولیت های اجتماعی و تعهدات اصلی شرکت  نکو بهینه ماشین محسوب می شود، در راستای تحقق آن بصورت سالانه چکاپ کامل برای کارکنان انجام می گیرد تا اطمینان از سلامت آن ها حاصل شود. همچنین برای کاهش عوامل مخرب بر سلامت پرسنل در محیط کار، بصورت سالانه آلاینده ها و عوامل تاثیرگذار بر ارگونومی افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد تا اطمینان از سلامت و بهداشت محیط حاصل گردد.

kisspng occupational safety and health inspection audit sa 5b19d00a4d7ad1.1641236915284183143174تجهیز و تامین ساز و کار ایمن در محیط کار برای همکاران و پیمانکاران جزو اهم وظایف اجتماعی و اخلاقی ما در قبال ذینغعان است و خود را همواره در قبال آن ها مسئول و پاسخگو دانسته ایم. از آن جمله می توان به تامین لباس و تجهیزات ایمنی کار برای پرسنل و پیمانکاران، اشاره کرد. همچنین بصورت دوره ای اصول ایمنی و قواعد کار، آموزش و بازآموزی می شوند تا ریسک وقوع خطرات را کاهش دهند.

ربات 6 محور تاپ استار در نمایشگاه چایناپلاس 2019
مشاهده مقاله

IMG 0334.JPGهمواره تلاش کردیم بصورت مستقیم و غیرمستقیم بر ارتقا دانش در صنعت پلاستیک کمک نماییم. از دیگر مسئولیت های اجتماعی نکو بهینه ماشین می توان به آموزش های درون و برون سازمانی اشاره کرد. دوره های اپراتوری و آموزش سرپرستان با هدف آموزش و اشتغال زایی بصورت دوره ای برای ارائه مهارت های کارآمد برگزار می شوند. علاوه بر این، پیشرفت و تعالی پرسنل نیز جزو مسئولیت های اجتماعی ما محسوب می شود و در جهت ایفای آن فراخور نیاز همکاران دردوره های آموزشی داخل و خارج از ایران شرکت  می کنند.

5a397f04ceمسئولیت و تعهد دیگر این سازمان در برابر مشتریان است. ما خود را در قبال اعتماد و همراهی آن ها مسئول و متعهد می دانیم و در این راستا می کوشیم تا محصولات با کیفیت و منطبق با نیاز آن ها را تامین و عرضه نماییم. با تلاش تیم مهندسی شرکت، چیدمان خطوط تولید، طراحی مجدد محصول و کارخانه را بنا بر نیاز مشتری و به منظور افزایش بهره وری در تولید، کاهش هدر رفت انرژی و مواد اولیه انجام می پذیرد. پاسخگویی سریع به مشتریان، رفع مشکلات دستگاه در کمترین زمان، انبارش و تامین قطعات یدکی اصلی از دیگر تعهدات و مسئولیت های این شرکت محسوب می شوند تا از توقف خطوط تولید جلوگیری کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *