پلاستیک برای تولید قطعات با عمق زیاد

شرکت ایزومی به تازگی یک دستگاه تزریق پلاستیک 680 تن از سری W1 که برای تولید قطعات دارای عمق زیاد سفارشی سازی شده است را به یک شرکت تولید کننده سطل در کشور مالزی به نام TACOPLAST تحویل داده است. این دستگاه برای تولید سطل 18 لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که با توجه به تناژ گیره آن رکوردی بی نظیر محسوب می شود.

2021041309
دستگاه تزریق پلاستیک ایزومی سری W1، با کورس بازشو گیره بیشتر، سفارشی سازی شده برای تولید قطعات دارای عمق زیاد

2021041310

شرکت TACOPLAST که با سرمایه گذاری قابل توجهی در سال2021 افتتاح شده است، تمرکز خود را بر روی تولید سطل های رنگ و سطل های بهداشتی ویژه مواد غذایی معطوف کرده و بازارهای منطقه ای جنوب شرقی آسیا و هند را هدف قرار داده است.

2021043011

شرکت TACOPLAST که در بازار هدف خود با رقابتی سهمگین مواجه است، راه حلی پر بازده و تمام اتوماتیک را برگزیده و با استفاده تجهیزات مطمئن، پر سرعت، دقیق و پایدار ساخت ایزومی، پاسخ تمام نیازمندی های تولید خود را یافته است.

دستگاه های تزریق پلاستیک سری W1 ایزومی به صورت اختصاصی برای تولید محصولات دارای عمق زیاد سفارشی سازی شده اند. در این دستگاه ها از واحد گیره با طراحی ویژه ای استفاده شده است به گونه ای که بازوهای گیره در هنگام باز شدن رو به بیرون تا می شوند. مزیت این گیره در مقایسه با گیره های متداول که بازوهای آن ها رو به داخل جمع می شوند این است که نیروی قفل گیره مستقیما به سمت مرکز قالب متمرکز شده و تغییر شکل قالب را به حداقل می رساند. گذشته از این کورس بازشوی گیره و دامنه کاربرد دستگاه به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. این دستگاه برای تولید قطعاتی با عمق زیاد و نیروی گیره متوسط مانند سطل زباله، سطل رنگ، گلدان، سطل مواد شیمیایی، بشکه های کوچک، قطعات ماشین لباسشویی و سایر قطعات پلاستیکی که نیازمند بازشوی زیاد گیره هستند بسیار مناسب است.

  • توزیع تنش در صفحات گیره به سمت مرکز صفحات متمرکز می شود، به همین علت تغییر شکل قالب و صفحات گیره به حداقل رسیده و باعث بهبود عملکرد قفل گیره و کاهش امکان تولید پلیسه می شود.
  • کورس بسیار زیاد بازشوی گیره، دامنه کاربرد گسترده ای را پوشش می دهد.
  • پایداری در باز و بسته شدن گیره، سرعت بالا، زمان سیکل تولید کوتاه، بهبود بازدهی دستگاه.
  • بهبود نرخ بهره وری دستگاه، صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش استهلاک ماشین.
چطور از آسیب دیدگی مبدل حرارتی در هوای سرد جلوگیری کنیم؟
مشاهده مقاله

دستگاه های تزریق پلاستیک کورس بلند سری W1 ایزومی، با ظرفیت های مختلف نیروی گیره از 530 تن تا 1100 تن تولید می شوند. از جمله مهم ترین ویژگی های این سری از دستگاه های تزریق پلاستیک ایزومی می توان به کورس بازشوی بسیار زیاد گیره، صلبیت و استحکام فوق العاده صفحات گیره، مکانیزم پران از نوع split-type با اینرسی بسیار کم و طراحی منحصر به فرد اشاره کرد که تماما توسط ایزومی توسعه داده شده و تحت مالکیت معنوی ایزومی قرار دارد.

از جمله امکانات پیش فرض این سری از دستگاه ها گیره کورس بلند از نوع تاگل، موتور سروو، شیر هیدرولیک پروپورشنال برای حرکت گیره، شیر حفاظتی هیدرولیکی، کنترلر KEBA ساخت اتریش و رابط اتصال ربات مطابق استانداردEuromap  است. این دستگاه ها قابلیت استفاده از فناوری لیبل گذاری درون قالب IML و همچنین ربات قطعه بردار را دارا هستند که استفاده از این فناوری ها، افزایش شاخص عملکرد هزینه را به دنبال دارد.

بنا بر گفته مدیر عامل شرکت TACOPLAST، “استفاده از دستگاه تزریق 680 تن سری W1 ایزومی که بازشوی گیره آن برابر با یک دستگاه تزریق 1000 تن است، باعث کاهش قابل توجه زمان سیکل تولید شده است. زمان سیکل تولید سطل 18 لیتری با دستگاه 680 تن کورس بلند ایزومی حدود 20% کوتاه تر از زمان سیکل تولید همین سطل با یک دستگاه 1000 تن است. همچنین با استفاده از یک قالب جدید که توسط ایزومی در دست طراحی و ساخت قرار دارد، زمان سیکل تولید قطعه تا زیر 18 ثانیه نیز قابل کاهش است که در این صورت بازدهی تولید به طرز چشم گیری افزایش خواهد یافت.”

خط تولید پنل فومی درب خودرو
مشاهده مقاله

منبع: https://www.yizumi.com/en/news/t9/i2111140/

29 دیدگاه

  • فروشنده دستگاه تزریق های اسپید برند چینی در حد نو با ربات IML و قالب ظرف یکبار مصرف و سطل 1 لیتری و 1 و نیم لیتری هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *