تولید چراغ عقب خودرویBAIC MOTOR

فهرست موضوعات در این مقاله

MultiPro

خط تولید قطعات چند رنگ

20202140

دستگاه تزریق پلاستیک دوصفحه‌ای UN900DP MultiPro-HM مجهز به صفحه گردان افقی و واحد تزریق 2 رنگ

معرفی

این خط تولید از یک دستگاه تزریق پلاستیک دوصفحه‌ای UN900DP مجهز به صفحه گردان افقی و واحد تزریق 2 رنگ تشکیل شده است. دقت موقعیت ابتدا و انتهای حرکت گیره بسیار بالا است و دستگاه و قالب در تطابق کامل با یکدیگر قرار دارند و این ویژگی­ها تولید قطعات دو یا چند رنگ در اندازه­های بزرگ‌تر از سایر دستگاه­های موجود در بازار را امکان­پذیر ساخته است. این سیستم قابلیت تولید قطعات بسیار بزرگ را دارد و به دلیل فناوری به کار رفته در قالب، مقدار نیروی گیره برای تولید قطعات بزرگ چندان زیاد نیست. طراحی مدولار واحد تزریق گزینه­های متعددی را در اختیار مشتری قرار داده است و تمام انواع واحدهای تزریق دارای لینیر گاید با ریل دوتایی و استراکچر تزریق بسیار مستحکم مجهز هستند که تضمین‌کننده دقت بالای تزریق هستند.

نکات برجسته

  • بازدهی بسیار بالا: امکان حرکت همزمان ماهیچه کش و صفحه متحرک گیره باعث کاهش زمان سیکل تولید می­شود. سیستم توزیع جریان تزریق قابلیت تعویض سریع دارد و بازدهی تولید را افزایش می­دهد.
  • کارکرد: صفحه میانی قابلیت انجام کار در صورت فعال­سازی بازشو پر فشار قالب را دارد. این دستگاه به فناوری گردش اتوماتیک مرکزی، اتصالات متحرک الکتریکی مجهز شده و جریان برق، آب‌وهوا هم‌زمان با گردش 360 درجه­ای قالب انتقال پیدا می­کنند.
  • دقت: چرخش قالب با استفاده از موتور سروو انجام می‌شود و در عین حال برای افزایش دقت، قابلیت محدودسازی مکانیکی موقعیت چرخش قالب­ها نیز وجود دارد.

مشخصات قطعه تولیدی

نام قطعه: چراغ عقب خودرویBAIC Motor

تعداد کویته:  2

مواد اولیه: PMMA 8N 00000 bright white & MMA 8N 33691 bright red

ابعاد قطعه: 570×400×40 mm (L x W x H)

وزن قطعه: 99.5 g

زمان سیکل تولید: 60 s

20202141

 

پارامترهای مهم دستگاه تزریق پلاستیک
مشاهده مقاله

4 دیدگاه

  • با سلام، لطفاً یکبار برای همیشه مزایا و معایب دستگاه تزریق پلاستیک نو و دست دوم رو آموزش بدید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *