قطعات یدکی دستگاه تزریق پلاستیک
لوازم یدکی دستگاه تزریق پلاستیک
لوازم یدکی دستگاه تزریق پلاستیک

امروزه درصد قابل توجهی از مردم برای خرید یک محصول سعی می کنند تا از طریق اینترنت اطلاعاتی را بدست آورند.
شرکت نکو بهینه ماشین در راستای مدیریت انتظارات مشتری با پشتیبانی گسترده از تمامی قطعات دستگاه تزریق پلاستیک، شرایطی را فراهم نموده تا ضرر و زیان از توقف دستگاه را به حداقل برساند.
اگر به هر نوع از لوازم یدکی دستگاه تزریق پلاستیک نیاز دارید دیگر نیاز نیست تا به فروشگاه های جزء مراجعه کنید.

شما می توانید تمامی محصولات مربوط به دستگاه تزریق پلاستیک (اعم از سیلندر و ماردون، روغن و کنترلر و ...) را از برند های معتبر با قیمت بدون واسطه به همراه گارانتی و با ارسال فوری به سراسر کشور سفارش دهید.

خرید قطعات یدکی دستگاه تزریق پلاستیک

هنگام خرید لوازم یدکی دستگاه تزریق پلاستیک، باید به کیفیت و اصالت کالا توجه کنید. لوازم یدکی با کیفیت و برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند، با توجه به تنوع بالای قطعات یدکی دستگاه تزریق پلاستیک باید هنگام خرید، حتما به اصل بودن آن توجه کنید، استفاده از لوازم یدکی بی‌کیفیت و تقلبی علاوه بر اینکه عمر مصرفی کوتاهی دارند؛ ممکن است موجب آسیب رساندن به سایر قطعات شوند و فرآیند تولید شما را دچار اختلال کنند.

سیلندر ماردون دستگاه تزریق پلاستیک
سیلندر و ماردون

کنترلر دستگاه تزریق سایز 8 اینج

نکات مهم در زمینه خرید قطعات یدکی دستگاه تزریق پلاستیک

برای آن که بتوانید خرید قطعات یدکی دستگاه تزریق پلاستیک خود را به خوبی انجام دهید، لازم است تا به برخی از نکات که در این زمینه وجود دارند، توجه کنید.

 این نکات می توانند به شما کمک کنند تا به سادگی و به راحتی خرید مطمئن و خوبی را داشته باشید.

انتخاب فروشگاه مناسب و معتبر

اولین مورد مربوط به انتخاب یک فروشگاه مناسب می شود که بتوانید خرید خود را از انجا انجام دهید، در حقیقت خرید کردن از یک فروشگاه مناسب و مطمئن می تواند چندین حسن برای شما داشته باشد.

اولین حسن و مزیتی که این موضوع دارد مربوط به آن است که از اصل بودن و همچنین کیفیت بالای محصول مورد نظر خودتان می توانید اطمینان حاصل کنید.

مورد بعدی در خصوص قیمت لوازم یدکی دستگاه تزریق پلاستیک است. یک فروشگاه معتبر و مناسب قیمت کالاهایی که دارد را متناسب با مصوبه اصناف ارائه می کند.

اما مورد سوم در خصوص یک فروشگاه قطعات یدکی دستگاه تزریق پلاستیک مناسب می تواند مربوط به تنوع کالاها شود.

 در کشور ما دستگاه‌های تزریق پلاستیک متنوعی وجود دارند که هر کدام از آن ها نیاز دارند تا لوازم یدکی مربوط به خودشان را داشته باشند.

قطعات دستگاه تزریق پلاستیک قطعات دستگاه تزریق پلاستیک

خرید لوازم یدکی دستگاه تزریق پلاستیک چینی

برای آن که بتوانید خرید خوبی را داشته باشید، بهتر است تا از اصل یا تقلبی بودن قطعه ای که خریداری کرده اید مطمئن شوید.

 برای این کار در مورد قطعات یدکی دستگاه تزریق مختلف، روش های گوناگونی وجود دارد. اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که بدانید این روش ها چه چیزهایی هستند و چگونه می توانند به شما در این مسیر کمک کنند.

کارشناسان فروش قطعه شرکت نکو بهینه ماشین از طریق چت واتساپ یا تماس تلفنی در کنار شما هستند تا خریدی مطمئن و درست انجام دهید.

لوازم یدکی دستگاه تزریق پلاستیک چینی
لوازم یدکی دستگاه تزریق پلاستیک چینی

انتخاب قطعه یدکی متناسب با دستگاه تزریق پلاستیک

مورد بعدی که لازم است توجه زیادی را به آن داشته باشید، در خصوص آن است که حتما قطعه یدکی مورد نظری که خریداری می کنید مربوط به دستگاه تزریق خودتان باشد.

خرید روغن هیدرولیک اصل برای دستگاه تزریق پلاستیک

آیا روغن خریداری شده اصل است یا تقلبی است و چگونه می توانیم از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنیم؟

حقیقت این است به دلیل عرضه روغن هیدرولیک تقلبی در بازار و در راستای کاهش هزینه های تعمیرات و استهلاک سیستم هیدرولیک و روانکاری گیره، شرکت نکو بهینه ماشین اقدام به تهیه روغن هیدرولیک خاص با شرایط کارکرد دستگاه تزریق پلاستیک نموده که در سال 1393 اقدام به عرضه روغن هیدرولیک تحت برند مشترک با فوکس آلمان کرده است.

یکی از مهم ترین اجزاء سیستم هیدرولیک دستگاه های تزریق پلاستیک، روغن هیدرولیک با کیفیت می باشد.

 این روغن هم مانند سایر روغن های صنعتی و خودرویی دیگر مصرفی می باشد و می بایست بعد از گذشت مدت زمان خاصی آن را تعویض نمود.

اگر روغن را به موقع تعویض نکنیم به دلیل تغییرات ویسکوزیته و اسیدی شدن باعث خرابی سیستم هیدرولیک می شویم.

لذا تعویض به موقع روغن هیدرولیک می تواند سیستم هیدرولیک شما را از پرداخت هزینه تعمیرات در مواجه شدن با مشکل نجات دهد.

روغن-هیدرولیک-فوکس


ماردون سایز A کوچکترین قطر را دارد و به همین دلیل بالاترین فشار تزریق را فراهم می­کند اما وزن تزریق آن کم است. در مقابل ماردون سایز C بزرگترین قطر را دارد که باعث می­شود وزن بیشتری از مواد را تزریق کند، در مقابل فشار تزریق آن کمتر از سایز A است. فشار و ورزن تزریق سیلندر و ماردون سایز B بین دو سایز A و B است.

مهم­ترین علت پلیسه کردن قطعه، کافی نبودن نیروی گیره دستگاه تزریق پلاستیک است. همچنین خرابی قالب و ویسکوزیته پایین مواد نیز می­توانند باعث پلیسه شوند.

دستگاه تزریق نرمال به الکتروموتور القایی مجهز است که همواره با دور ثابت در حال گردش است و به همین علت مصرف برق بالایی دارد، اما دستگاه­های تزریق سروو به سروو موتور هوشمند مجهز شده­اند و تنها هر زمان که نیاز به حرکت موتور آنها شروع به کار کرده و دور موتور در هر لحظه قابل تنظیم است.