38e55b54aa

در روز 12 اکتبر (20 مهر) شرکت ایزومی در طی مراسمی، آغاز عملیات ساخت مرکز نوآوری جهانی خود را در منطقه صنعتی ووشا جشن گرفت. در این مراسم، علاوه بر 200 نفر از نماینگان و شرکای تجاریِ ایزومی، شماری از مقامات رسمی نیز حضور داشتند.

12 1ساختمانی با مساحت 12000 متر مربع که تا پایان سال 2020 میلادی به بهره برداری خواهد رسید

مرکز نوآوری جهانیِ شرکت ایزومی در منطقه صنعتی ووشا در نزدیکی شهر شونده و در استان گوانگ­دونگ واقع شده است و 12000 متر مربع وسعت دارد. میزان سرمایه گذاری در این مرکز بالغ بر 100 میلیون یووان برآورد می­شود و انتظار می­رود در سه ماهه­ پایانی سال 2020 به بهره برداری برسد. این پروژه شامل 3 ساختمان اصلی است که عبارتند از : مجموعه تحقیق و توسعه، سالن نمایش چند منظوره و مرکز آزمایش مواد و فناوری­های نو.

مرکز آزمایش مواد و فناوری­های نو به تنهایی 6000 متر مربع زیربنا را شامل می­شود و به منظور انجام تحقیق و توسعه فرایندها و مواد جدید، تجهیزات قالبگیری، تجهیزات فراوری و همچنین تست قالب و آموزش مشتریان استفاده خواهد شد.

بهره­برداری از این مرکز برای شرکت ایزومی اهمیت بسیاری دارد و یکی از اقداماتی است که این شرکت به منظور تبدیل شدن به یک ارائه دهنده راه حل در حوزه صنعت پلاستیک انجام داده است.

آقای ریچارد یان مدیر شرکت ایزومی در سخنرانی خود اعلام کرد که شرکت ایزومی در طی بیش از یک دهه توسعه، رقابت پذیری خود را تا آنجا بالا برده است که امروز در بین 10 شرکت برتر تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک در سطح دنیا قرار دارد. هدف ایزومی این است که در آینده نزدیک پاسخ تمامی نیازهای صنعت پلاستیک را به صورت راه حل­های یکپارچه شامل ماشین­آلات، قالب، مواد اولیه و تجهیزات جانبی ارائه دهد. دستیابی به این هدف مستلزم همکاری گسترده در سطح جهانی با شرکت­های دارای فناوری­های، موسسات تحقیقاتی، دانشگاه­های برتر و غیره است. در همین راستا ایزومی با سرمایه گذاری گسترده در این پروژه بستر لازم برای همکاری صنعتی را فراهم کرده است.

حداکثر انعطاف پذیری در تولید با نسل جدید دستگاه تزریق سیلیکون مایع (LSR) ایزومی
مشاهده مقاله

1315

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *