30303030

در تاریخ 21 اکتبر سال 2020، پروژه احداث کارخانه ی جدید تولید تجهیزات هوشمند توسط شرکت ایزومی در منطقه صنعتی ووشا با موفقیت آغاز شد.

احداث کارخانه های هوشمند به منظور ایجاد خوشه صنعتی تولید تجهیزات پیشرفته

تا کنون مشخص شده است که این پروژه به صورت یک شهرک صنعتی هوشمند به عنوان سومین ابرکارخانه ی ایزومی در چین به زودی به بهره برداری خواهد رسید و مساحتی در حدود 447 هزار متر مربع را در بر خواهد گرفت. در حال حاضر فاز نخست عملیات عمرانی این پروژه آغاز شده و برنامه ریزی برای اجرای فاز دوم در جریان است. به گفته ی آقای چِن رئیس شرکت ایزومی، شیوع ویروس کرونا در اوایل سال جاری چالشی بر سر راه توسعه شرکت بوده است، اما هم اکنون تحت حمایت های همه جانبه ی دولت، شرکت ایزومی به طور فعال کار و تولید را از سر گرفته و با تمام تلاش در حال بهبود رقابت پذیری در بازار داخلی و خارجی و همچنین بهره گیری از فرصت های پیش آمده در اثر بحران بیماری کرونا است. بر اساس داده های به دست آمده انتظار می رود که در ماه های نخست سال 2020 میزان گردش مالی و سود آوری شرکت ایزومی به نسبت مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 15 و 20 درصد افزایش یافته باشد. ایزومی طرحی جاه طلبانه برای احداث یک شهرک صنعتی با تجهیزات هوشمند و پیشرفته را دنبال می کند که در آن تمامی کارخانه ها به یکدیگر مرتبط بوده و از این طریق بتواند از مزایا و امکانات دفتر مرکزی، مراکز تولید، اینترنت صنعتی، خطوط یکپارچه تزریق پلاستیک و مراکز رشد در قالب یک خوشه صنعتی بهره ببرد. انتظار می رود پس از تکمیل این پروژه ظرفیت کلی گروه ایزومی از 5 میلیارد ین فراتر رود و این نقطه عطف جدیدی برای ایزومی به شمار می رود.

فناوری نوین ایزومی برای تزریق همزمان پلاستیک و پلی اورتان ReactPro
مشاهده مقاله

30303030

سوال مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که چه تفاوتی میان این کارخانه ی جدید با سایر کارخانه های ایزومی وجود دارد؟ مدیر عامل شرکت ایزومی آقای ریچارد یان این گونه پاسخ می دهد که کارخانه جدید ایزومی یک کارخانه هوشمند و تمام اتوماتیک خواهد بود که می تواند به صورت شبانه روزی فعالیت کند. این کارخانه بر اساس بالاترین استانداردها احداث شده و خط تولید این کارخانه همانند خطوط تولید اتومبیل است و برای تولید ماشین آلات هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این کارخانه از فناوری دیجیتال در تمامی فرایندها از قبیل طراحی محصول، پیکربندی، تولید، لجستیک، مونتاژ نهایی، حمل و نقل و … استفاده می شود.

اعتماد به این پروژه

ایزومی به عنوان یکی از شرکت هایی که رهبری بازار چین در حوزه محصولات تولیدی خود را در اختیار دارد، همواره در تلاش برای توسعه با بالاترین کیفیت بوده و این کیفیت را در برنامه های توسعه آتی خود نیز مد نظر قرار داده است. آقای چِن در خصوص روند اجرای پروژه یادآور شد که سومین ابر کارخانه ایزومی در چین در سایه ی حمایت های دولتی مطابق برنامه و با سرعت در حال احداث است و در کمترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *