a5s 1

سال ۲۰۱۹ فرارسید، خود را به روز کرده و با چالش‌های تکنولوژی سال جدید آشنا شوید.

سری جدید دستگاه تزریق پلاستیک A5S از شرکت ایزومی از تناژ ۶۰ تا ۲۶۰۰ در سال جدید میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

در طول ۲ سال گذشته، دستگاه‌های تزریق پلاستیک ایزومی سری A5 به یکی از معروف‌ترین محصولات در بازار با بازدهی بالا تبدیل شده و به خوبی توسط مشتریان شناخته شده است. در کنار استفاده مشتری از دستگاه و نیاز برای بهبود فرآیند تولید انبوه، شرکت ایزومی بطور کامل بازده کاری سری A5 را ارتقاء داده و سری جدید A5S را ارائه کرده است. سری جدید A5S نه تنها تمام ویژگی‌های فنی سری A5 را به ارث می‌برد بلکه یک دستگاه تزریق پلاستیک سروو نسل جدید ارتقاء یافته با بازدهی بسیار بالا می‌باشد.

نسل دوم دستگاه های A5 ایزومی سری S

بر پایه نیاز مشتریان در سرعت و دقت تزریق، سری جدید دستگاه‌های A5S از مکانیزم حرکتی linear guide بهره‌مند بوده و پارامترهای اصلی بازدهی چون کنترل دقیق تزریق و سرعت پاسخ‌دهی بهبود یافته است. دستگاه‌های A5S بالای ۶۵۰ تن می‌توانند تکرارپذیری وزن تزریق با دقت 3% داشته باشند.

مکانیزم حرکتی linear guide

پایه تزریق نیز به نحوی ارتقاء یافته که می‌تواند از حرکت‌های بالا و پایین نازل در حین تزریق جلوگیری کند، در نتیجه این امر فرآیند تکرارپذیری تزریق را بهتر خواهد کرد.

در سیستم هیدرولیک نیز شیر فشار پشت ماردون دیجیتال بصورت استاندارد قرار دارد که می‌تواند انجام تنظیمات مرسوم فشار پشت ماردون را بهبود داده و دقت آن را نیز افزایش دهد.

سیستم هیدرولیک

سری جدید دستگاه A5S به نسل سوم سیستم سروو + مدار روغن هیدرولیک بهینه شده با کاهش مقاوت در برابر حرکت مجهز شده است. در مجموع، دستگاه A5S با قابلیت اطمینان بالا، پایدار، کم صدا، پر قدرت، با پاسخ‌دهی سریع و کم مصرف می‌باشد.

اهدا چک BMW به نماینده شرکت لوله و اتصالات مسعود در نمایشگاه اصفهان پلاست 97
مشاهده مقاله

همچنین کنترل مدار حلقه بسته دمای روغن هیدرولیک نیز به منظور دستیابی به دقت کنترلی ±0.5°C به سیستم اضافه شده است که پایداری در سیستم را بهمراه خواهد داشت.

a5s 4

بطور کلی صلبیت گیره افزایش داشته، سطح تنش‌های اصلی بطور چشمگیری کاهش یافته است، تغییر شکل در گیره کمتر شده لذا دستگاه بادوام و قابل اعتماد‌تر شده است.

تکنولوژی تزریق تحت فشار یکنواخت: نیروی قفل گیره روی سطح تماس قالب متمرکز شده و بصورت یکنواخت توزیع می‌شود. قطعه مشابه را می‌توان با نیروی قفل گیره کمتر تولید کرد لذا گیره و قالب نیز محافظت می‌شوند و فرآیند تزریق بیشتر از قبل قابل اعتماد خواهد بود. همچنین سلامت بازویی‌های گیره نیز بیشتر شده و طول عمر آن ها افزایش می‌یابد.

گیره

شرکت ایزومی ساختارهای اجرایی را نیز بهبود داده است، بطور کلی طراحی ساختار دستگاه، خطوط مونتاژ، نیازهای تولید انبوه، زمان ساخت کم و زمان تحویل سریع را بهینه کرده است. امروز، زمان مونتاژ یک دستگاه A5S زیر تناژ 200 تن تنها 50 دقیقه می‌باشد.

در سال ۲۰۱۹، سری دستگاه‌های A5S آماده ورود به بازار می‌باشند. آیا شما آماده‌اید؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *