72d732a803

دستگاه های تزریق پلاستیک تمام برقی ایزومی نه تنها بالاترین دقت، بهترین عملکرد و حداکثر پاکیزگی را در تولید قطعات کوچک و بسیار دقیق پلاستیکی به نمایش می گذارند، بلکه می توانند به عنوان راه حلی اقتصادی برای تولید قطعات پلاستیکی با ابعاد متوسط و بزرگ نیز مطرح باشند. در سال جاری شرکت ایزومی دستگاه های تزریق پلاستیک سری FF (تمام برقی)  و سری HE (هیبریدی) با نیروی گیره بیشتر از 300 تن را با موفقیت به بازار عرضه کرده است که برای مثال می توان  به دستگاه تزریق تمام برقی با نیروی گیره 460 تن و دستگاه تزریق هیبریدی 480 تنی اشاره کرد.

yizumi%201

2

دستگاه تمام برقی 300 تن سری FF ایزومی که در قالب یک خط تولید کامل برای تولید قطعات spray-free سفارشی سازی شده است از تاریخ 24 تا 27 نوامبر 2020DMP  در معرض نمایش قرار خواهد گرفت. این خط تولید شامل یک دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی با قابلیت پاسخ گویی فوق سریع است و باعث حذف مرحله پاشش اسپری در تولید قطعات spray-free می شود. چنین قطعاتی دارای رنگ متالیک با براقیت بالا بوده و در رنگ های متنوع تولید می شوند و دستگاه تمام برقی ایزومی به عنوان پاسخی اقتصادی و دوست دار محیط زیست برای تولید این قطعات مطرح است.

3

مزایا و ارزش های خلق شده

ایزومی ترکیبی از سیستم گیره هوشمند (SmartClamp)،  فناوری حرکت دو مرحله ای گیره، سیستم تزریق با فشار کم، فناوری SIC و فناوری spray-free را در قالب دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی جدید به کار گرفته است. این دستگاه از نظر ابعادی نیز تغییرات متعددی داشته و تکرار پذیری تولید محصول توسط آن 0.3% است.

4

Part: Decorative Panel of Auto Air Outlet

سفرنامه شانگهای
مشاهده مقاله

تعداد حفره های قالب: 1

جنس: Spray-free ABS

ابعاد قطعه (طول × عرض): 310 × 227

ضخامت دیواره قطعه: 2 mm

وزن قطعه: 17.7 گرم

زمان سیکل تولید: 30 ثانیه

هدف شرکت ایزومی ارائه گزینه های متنوع برای انتخاب محصول است. در راستای فرایند تحویل یکپارچه پروژه، شرکت ایزومی طیف متنوعی از دستگاه های تزریق پلاستیک برقی اعم از دستگاه های تمام برقی سری FE، دستگاه های تمام برقی اقتصادی سری FF و دستگاه های هیبریدی سری HE را ارائه کرده است که در هسته اصلی تمامی این محصولات فناوری های تزریق برقی، کنترل دقیق بارگیری، کنترل دقیق حرکت گیره و فناوری قالبگیری تزریقی–فشاری گنجانده شده است. ساختار محصولات برقی ایزومی به لحاظ امکانات و آپشن دارای انعطاف پذیری بالایی است و هر دستگاهی با تناژ 60 تا 460 تن به صورت سفارشی سازی شده و با امکانات انتخاب شده توسط مشتری قابل ارائه است. دستگاه های تزریق پلاستیک برقی شرکت ایزومی در سراسر جهان با استقبال بی نظیری از سوی تولید کنندگان قطعات پیچیده الکترونیکی، تجهیزات پزشکی، ظروف بسته بندی، قطعات خودرو و سایر صنایع مواجه شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *