بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه ژاپن 4

ایزومی اولین نمایش خود را با موفقیت در 2 دسامبر به پایان رساند. در طول این نمایشگاه 5 روزه، ایزومی با دو خط تولید، یک خط تولید پیشرفته محصول پزشکی با دستگاه تزریق پلاستیک تمام الکتریکی و یک خط تولید اجزای خودروی برقی با یک دستگاه تزریق پلاستیک دوصفحه ای  به طور فعال قدرت خود را به مشتریان و شرکا نشان داد.

در IPF ژاپن، ایزومی مشتاقانه با بازدیدکنندگان جهانی با آخرین روندهای تکنولوژی و پویای بازار ارتباط برقرار کرد. ما رویکردهای مشترک و یکپارچه سازی منابع را برای توسعه راه حل های پیشرفته از نظر فناوری بررسی می کنیم.  ایزومی با برقراری ارتباط بین چین و اروپا در سال های اخیر به فناوری پیشرفته دنیا دسترسی پیدا کرده است و برای بهبود مستمر خود، ما فعالانه به دنبال شریک تجاری هستیم، منابع را یکپارچه می کنیم و راه حل های پیشرفته را از سراسر جهان پیدا میکنیم.

به لطف ارتباط نزدیک تکنولوژیکی با اروپا، به ویژه آلمان، ایزومی فعالانه به دنبال منابع و فرصت‌های بیشتری برای نوآوری در فناوری و محصول است. شرکت در IPF ژاپن گام مهمی در استراتژی جهانی ما است زیرا نه تنها قدرت فنی و توانایی نوآوری ما را نشان می دهد، بلکه پیام قدرتمندی را به بازار جهانی ارسال می کند که ما کاملا متعهد به دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شرکت در سطح جهانی در زمینه تزریق پلاستیک هستیم.

در آینده، ایزومی به اهداف استراتژیک خود پایبند خواهد بود، روندهای توسعه آینده را هدف قرار خواهد داد و بیشتر در بازارهای استراتژیک خارج از کشور سرمایه گذاری خواهد کرد. در همین حال، ما پشتیبانی فنی و قابلیت خدمات خود را برای ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان جهانی خود تقویت خواهیم کرد.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه ژاپن 3

نمایش دو خط تولید هوشمند در ژاپن

در IPF ژاپن 2023، دستگاه تزریق پلاستیک سری D1-E پانل های IMC را برای درب های جانبی خودرو تولید می کند. این خط تولید یک محصول تزئینی پانل درب جانبی سه بعدی برای خودرو است که توسط ایزومی و شریک آن Hesheng Chuangjie تولید شده است. با استفاده از فناوری قراردادن مدار درون قالب (IMC) این محصول امکان کنترل لمسی سه بعدی را فراهم می کند. الگوهای تزئینی روی صفحات فیلم چاپ می شوند، خطوط رسانا روی لایه های تزئینی جوهر چاپ می شوند و سپس الگوها و مدارهای کنترل لمسی از طریق تزریق پلاستیک در یک صفحه لمسی هوشمند سه بعدی ادغام می شوند.

نکات برجسته

  • دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی سری 01 D1-E ایزومی مبتنی بر فناوری هیدرولیک دو صفحه ای سری D1 و فناوری تمام الکتریکی سری FF است. با مدولار کردن واحدهای مختلف، آنها به طور موثر با یکدیگر ادغام می شوند و در عین حال مزایای مربوطه خود را حفظ می کنند. این دستگاه دارای کیفیت محصول پایدار، مصرف انرژی کم و راندمان بالا است. این نه تنها شاخص های عملکردی مانند دقت و پایداری یک ماشین تمام الکتریکی را برآورده می کند، بلکه هزینه سرمایه گذاری را نیز کاهش می دهد.
  • مانند سری D1، دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی سری D1-E می تواند در فرآیند تزریق فوم با باز شدن اندک گیره ها از هم فضای قالب را برای انبساط فوم افزایش دهد که موجب کاهش  نیروی گیره، یکنواخت تر کردن فشار نگهدارنده، بهبود کیفیت سطح و فشردگی محصول و در نهایت از بین بردن  مشکل تاب برداشتن محصول می شود.
  • دستگاه های تزریق پلاستیک هیبریدی دو صفحه ای را می‌توان به طور گسترده در تولید محصولاتی که نیاز به نیروی گیره بالا، دقت تزریق بالا، راندمان بالا و حساسیت مصرف انرژی دارند مانند تولید قطعات خودرو، لوازم هواپیما، قطعات مصرفی الکترونیکی ، پزشکی و پوشیدنی‌های هوشمند استفاده کرد.
خط تولید کیف سامسونت پلاستیکی
مشاهده مقاله

همزمان در نمایشگاه، ایزومی دستگاه FF240M، مجهز به یک قالب 64 حفره‌ای با دقت بالا، لوله‌ خون را تولید می‌کرد.  تفاوت وزن محصول در 02/1 ،+/-0.01 گرم، با زمان تولید 9 ثانیه و ظرفیت روزانه 690000 قطعه است. این خط تولید  می تواند تولید سازگار با محیط زیست و با کارایی بالا برای تزریق در اتاق تمیز با استاندارد ISO 7 ارائه دهد.

نکات برجسته

  • تمیزی: دستگاه تزریق پلاستیک با ویژگی های مناسب برای تولید در محیط اتاق تمیز ISO 7 طراحی شده است. این طرح ها شامل صفحه گیره نیکل اندود، تایبارهای بدون روغن روان کننده، تصفیه کننده هوای یکپارچه و تسمه نقاله داخلی است.
  • هوشمند بودن دستگاه: دستگاه های تزریق پلاستیک مجهز به سیستم کنترل نیروی گیره هوشمند، سیستم کنترل وزن هوشمند، شبکه آنلاین MES و عملکردهای نظارت هستند.
  • دقت: تفاوت وزن محصول کمتر از 1٪ است.
  • راندمان بالا: با قالب 64 حفره، زمان سیکل تولید فقط 9 ثانیه است.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه ژاپن 1

بر اساس گزارش صندوق بین‌المللی پول، تولید ناخالص داخلی جهانی در سال 2022 برابر با 100.218 تریلیون دلار است که ژاپن با 4.233 تریلیون دلار آمریکا، سومین اقتصاد بزرگ جهان است. ستون های کلیدی رشد اقتصادی آن شامل تولید خودرو، فناوری اطلاعات الکترونیک، مراقبت های بهداشتی و خدمات مالی است.

ژاپن در حال حاضر یکی از مهم ترین بازارهای ماشین آلات پلاستیک با ظرفیت بالا است که در بین بهترین های جهان قرار دارد. ماشین‌های تزریق پلاستیک تمام الکتریکی محصولات رقابتی آن در ماشین‌آلات پلاستیکی هستند که جایگاه پیشرو در بازار جهانی را به خود اختصاص داده‌اند. با این حال، به دلیل رشد سریع و مقرون به صرفه بودن، دستگاه‌های تزریق پلاستیک تمام الکتریکی چینی به تدریج از برندهای ژاپنی پیشی می‌گیرند و آنها را به یک تازه‌وارد مورد انتظار در بازار تبدیل می‌کنند.

ایزومی یک مبتکر است که بر روی فناوری سبز تمرکز دارد، با “حفاظت از انرژی، حفاظت از محیط زیست، کارایی، صرفه جویی و سهولت استفاده” به عنوان رویکرد فناوری اصلی خود. از طریق نوآوری فنی و محصول، کسب‌وکارها را پشتیبانی، توانمند و رهبری می‌کند و در نهایت تجربیات ارزش بهتری را برای مشتریان فراهم می‌کند.

ایزومی در IPF 2023 ژاپن با خطوط تولید نوآورانه ظاهر شد

در 28 نوامبر، نمایشگاه بین المللی پلاستیک (IPF ژاپن) به طور باشکوه در Makuhari Messe در چیبا، ژاپن برگزار می شود. IPF ژاپن به عنوان برترین نمایشگاه پلاستیک جهان، به ترویج توسعه با کیفیت بالای صنعت و پیشرفت تولید اختصاص دارد. شرکت ایزومی با صنایع همکاری می کند تا به سمت تولید پیشرفته، تولید هوشمند و تولید سبز حرکت کند.

نام تجاری ایزومی نمادی از نیروی زندگی پویا، هوش و خلاقیت است که به طور پیوسته مانند “چشمه جوشان” سرزنده و بی وقفه جریان دارد. پس از سال ها توسعه، ایزومی وفادار به نام خود، تنوع بخشی در سازمان انجام میدهد. شجاعانه نوآوری می کند و محصولات با کیفیت بالا را برای سراسر جهان ایجاد می کند.

ایزومی اولین حضور خود را در IPF ژاپن با رونمایی از یک تصویر برند جدید انجام می دهد. لوگوی جدید ایزومی عزم خود را برای حرکت به سمت بین المللی شدن به مشتریان در سراسر جهان منتقل می کند.

مراحل ساخت غرفه NBM در نمایشگاه ایران پلاست 99
مشاهده مقاله

ژاپن یک بازار جهانی مهم تزریق پلاستیک است که دستگاه های تزریق پلاستیک تمام الکتریکی محصولی رقابتی در آن با موقعیت پیشرو در بازار جهانی هستند. طبق داده‌های همبستگی، دستگاه های تزریق پلاستیک الکتریکی سهم بازار بیش از 90٪ در ژاپن دارند، در حالی که دستگاه های تزریق تمام الکتریکی با برند ژاپن 60-70٪ از بازار جهانی را تشکیل می‌دهند. تولیدکنندگان ژاپنی عمدتاً دستگاه های تمام الکتریکی کوچک و متوسط را توسعه و تولید می‌کنند که به طور گسترده در صنایعی مانند الکترونیک، پزشکی و خودرو استفاده می‌شود.

در IPF ژاپن 2023، ایزومی به طور فعال قدرت خود را با ادغام صنعت ژاپن و نیازهای مشتریان، به مشتریان و شرکا نشان می دهد. این دو دستگاه تزریق پلاستیک، یک خط تولید محصول پزشکی پیشرفته مبتنی بر دستگاه تزریق پلاستیک تمام الکتریکی و یک خط تولید اجزای خودرو برقی مبتنی بر دستگاه تزریق پلاستیک دو صفحه را به نمایش می‌گذارد.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه ژاپن 2

در ماه آوریل، ایزومی با موفقیت میزبان رویداد YIZUMI CONNECT 2023 بود، جایی که این شرکت چشم انداز خود را مبنی بر “ارائه دهنده خطوط تولید تزریق پلاستیک در سطح جهانی” و دو هدف استراتژیک: “گسترش اندازه بازار جهانی خود” و “ورود به سطح تولید با کیفیت جهانی” را ایجاد کرد..” برای این منظور، ایزومی بر سه استراتژی اصلی “محصول، تولید و جهانی سازی” تمرکز می کند، استراتژی تولید خود را به طور فعال بر اساس مزایای آن تنظیم می کند و به طور مداوم توسعه بازار جهانی را تقویت می کند.

برای IPF ژاپن، آقای ژانگ تائو، معاون مدیر عامل ایزومی و مدیر کل بخش دستگاه های تزریق پلاستیک ایزومی می‌گوید: ” ایزومی اولین حضور خود را در IPF ژاپن انجام می‌دهد. به همین مناسبت، ما محصولات، فناوری‌ها و محصولات پیشرفته خود را آورده‌ایم. ما امیدواریم از طریق نمایشگاه ارتباط عمیقی با مشتریان و شرکای ژاپنی داشته باشیم، نفوذ خود را در بازار محلی افزایش دهیم و توسعه بازار ژاپن را برای خدمات بهتر به مشتریان تسریع کنیم.”

ایزومی تزریق پلاستیک و خطوط تولید مختلفی را برای صنایع مختلف توسعه داده است، از جمله دستگاه های تزریق هیدرولیک سه صفحه، دستگاه های دو صفحه‌ای با تناژ بزرگ، دستگاه های تمام الکتریکی، دستگاه های چند جزئی، دستگاه های بسته‌بندی های اسپید، دستگاه های عمودی و غیره. این دستگاه ها و خطوط با کیفیت مقرون‌به‌صرفه ایزومی را قادر می‌سازد تا خدمات سریع‌تر و با کیفیت‌تری را به مشتریان ارائه دهد.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه ژاپن 5

از منظر رقابت جهانی، اروپا و ژاپن تجربه انباشته کرده اند و بازار دستگاه های تزریق پلاستیک پیشرفته را اشغال کرده اند. ایزومی  به بهبود فناوری خود و سرعت بخشیدن به طرح استراتژیک خود در بازار رده بالا ادامه می دهد. در میان آنها، نوآوری فناورانه یک نقطه پشتیبانی استراتژیک مهم در توسعه ایزومی است و ایزومی همچنین در تلاش است تا نکات کلیدی نوآوری فناوری در صنعت را کشف کند.

برای این، آقای ژانگ تائو تاکید می کند، “ما راه حل های مقرون به صرفه تری را برای مشتریان جهانی ارائه می دهیم و به شعار YIZUMI “Think Tech Forward”  که جهت گیری های اصلی ایزومی در تنظیم ساختار محصول است پایبند هستیم. در فرآیند توسعه فناوری. هوشمندی، کنترل دقیق، قابلیت اطمینان، فناوری‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی و فرآیندهای جدید، مسیرهای مهمی برای برنامه‌ریزی و توسعه فناوری آینده ما خواهند بود.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *