بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه ترکیه 2

در 22 نوامبر به وقت محلی، نمایشگاه چهار روزه پلاستیک اوراسیا در استانبول در ترکیه برگزار شد. ایزومی و نماینده محلی GENERAL MAKİNA با دستگاه های تزریق پلاستیک UN230CE-BTP و UN165V3R در نمایشگاه شرکت کردند و بازخورد مثبتی دریافت کردند.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه ترکیه 3

دستگاه تزریق پلاستیک چند جزئی سیلیکون مایع تمام الکتریکی

دستگاه تزریق پلاستیک چند جزئی سیلیکون مایع تمام الکتریکی UN230CE-BTP مجهز به قالب های مخصوص جعبه های غذاخوری تاشو سیلیکونی دو رنگ است. از یک تغذیه کننده سیلیکون مایع الکتریکی(خوراک دهی سیلیکون با گرید مواد غذایی انجام می‌شود) ، تولید با دستگاه تزریق ترموپلاستیک و بارگیری یکپارچه سیلیکون مایع ترموست انجام میشود.

این امکان تولید سیلیکون مایع پلاستیکی دو رنگ با ساختارهای پیچیده را فراهم می کند، هزینه های مونتاژ را کاهش می دهد، راندمان تولید و خواص فیزیکی محصول را بهبود می بخشد و مشکلات مختلف تزریق پلاستیک صنعتی را حل می کند. همچنین برای تولید کانکتورهای خودرو، پلمب، و لوازم پزشکی مناسب است.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه ترکیه 1

دستگاه تزریق پلاستیک عمودی ایزومی با طراحی جدید

دستگاه تزریق پلاستیک عمودی سری V4 UN40V4 در ماه سپتامبر در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است. بیش از یک ماه بعد، دستگاه تزریق عمودی سری V3 UN165V3R در نمایشگاه اوراسیا ارائه شد.

دستگاه قالب‌گیری تزریق عمودی UN165V3R از ربات‌ها برای اینسرت گذاری، برداشتن محصولات و تشخیص ناهماهنگی محصول در محفظه از طریق بینایی ماشین استفاده می‌کند و راه‌حل‌های یکپارچه را برای مشتریانی که محصولات جدید قطعات خودرو، لوازم خانگی و الکترونیک 3C را تولید میکنند، ارائه می‌کند.

حضور شرکت ایزومی در نمایشگاه NPE2018 آمریکا
مشاهده مقاله

در سال‌های اخیر، صنعت پلاستیک ترکیه یکی از سریع‌ترین صنایع در حال رشد این کشور بوده است و نرخ رشد تولید سالانه آن بیش از 10 درصد بوده است. این نمایشگاه بستر مهمی برای ایزومی است تا خود را در بازار ترکیه معرفی کند. ماشین‌های موجود در محل ما نظرات بسیار خوبی دریافت کرده‌اند در حالی که تصویر برند ما به طور فزاینده‌ای شناخته می‌شود.در آینده ایزومی به ایجاد نفوذ جهانی پایدار و فعال بودن در صحنه جهانی ادامه خواهد داد و راه حل های کلید در دست هوشمند و مقرون به صرفه را برای شرکای بین المللی بیشتری ارائه می دهد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *