cache special pic ebf725fb6a crop184x184

سیستم FoamPro+DecoPro: راهکاری برای بهبود تولید قطعات تزئینی صنایع خودرو

در نمایشگاه چایناپلاس۲۰۱۸، شرکت ایزومی بواسطه تکنولوژی FoamPro+DecoPro اقدام به تولید کاور موتور خودرو با کیفیت سطح بالا و پوشش فویل آلومینیوم خواهد کرد. آقای Glory Chen مدیر مرکز تست فرآیند و مواد جدید شرکت ایزومی معتقد است که روش FoamPro همانگونه که در نمایشگاه چایناپلاس۲۰۱۷ ارائه گردید،موجب کاهش چشمگیر وزن قطعه و بهبود کیفیت سطح آن خواهد شد. روش DecoPro نیز فرآیند جدیدی است که برای طراحی سطوح قطعه استفاده شده و در کنار تکنولوژی IMG امکان تولید قالبگیری فویل آلومینیوم در یک مرحله را فرآهم کرده و در نهایت موجب کاهش فرآیند تولید و تجهیزات بازرسی قطعه در مقایسه با تولید دو مرحله‌ای قطعه می‌شود و این امر کاهش هزینه تولید را بدنبال خواهد داشت. فویل آلومینیوم نه تنها موجب ایجاد کیفیت سطح و نمای ظاهری بهتر شده بلکه باعث کاهش سر و صدا و خنک‌کاری بهتر موتور می‌شود.

در مجموع، ترکیب دو فرآیند FoamPro و DecoPro می‌تواند پاسخگوی نیاز تولید قطعات تزئینی همانند فلز، چرم و روکش باشد. در این صورت شاهد کاهش وزن 30% قطعه تولید شده خواهیم بود و زمان سیکل تولید نیز تا 15% کاهش خواهد یافت.

1000کاور موتور خودرو تولید شده توسط فرآیند FoamPro+DecoPro

تولیدات نسل جدید: تولید قطعات با محوریت قطعات چند جزئی و LSR

از دیدگاه کاربردی، شرکت ایزومی توجه خاصی برای تولید قطعات با تقاضای بالا همانند قطعات چند جزئی و LSR دارد. در این نمایشگاه دستگاه تزریق پلاستیک سطح بالای سری C مخصوص تولید قطعات چند جزئی اقدام به تولید لیوان دو رنگ 400ml خواهد کرد. در روش MultiPro امکان ترکیب واحد‌های تزریق از سایزهای مختلف برای کاربردهای مختلف بصورت به راحتی و سهولت مهیا بوده تا بتوان به پاسخگوی نیاز تولید قطعات دو رنگ، سه رنگ و چند جزئی بود.

Welcome to Yizumi connect 2023‌‌
مشاهده مقاله

1001تولید لیوان دو جزئی با روش MultiPro

1002در صنایع LED، تولید قطع به روش تزریق مواد سیلیکون مایع (LSR) به سرعت محبوب شده است. در مقایسه با روش مرسوم تولید قطعات PC، تولید قطعه LSR امکان طرح‌های متنوع‌تری را فرآهم کرده ضمن اینکه در مقابل حرارت و اشعه UV مقاوم بوده و از بازدهی و کیفیت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود. روش OpticPro ارائه شده توسط شرکت ایزومی در نمایشگاه چایناپلاس۲۰۱۸ بصورت ویژه برای تولید قطعات اپتیک LSR مناسب خواهد بود. سری دستگاه تمام برقی شرکت ایزومی (FE) نیز تولید قطعه چراغ برق LSR را در کنار سیستم تمام خودکار قطعه‌برداری و بسته‌بندی بر عهده خواهد داشت.

تولید چراغ برق خیابان LSR توسط روش OpticPro

برای صنایع بسته‌بندی، پارامتر بحرانی و تاثیرگذار در بازده بوده که می‌تواند در حد 0.1 و حتی 0.01 ثانیه باشد. تکنولوژی تزریق جدار نازک PacPro شرکت ایزومی روی بهبود بازده و راهکارهای کاهش هزنیه تولید مشتریان تمرکز دارد. در نمایشگاه چایناپلاس، سری دستگاه PAC قابلیت تولید لیوان IML جدار نازک ۴ کویته را در ۳ ثانیه دارد. دستگاه و قالب بصورت کامل و مستقل توسط شرکت ایزومی طراحی و ساخته شده است.

لیوان پلاستیکی IML

1003علاوه‌بر روش‌های نوین اشاره شده در بالا، ایزومی سری جدید و بروز شده دستگاه A5S را نیز به نمایش خواهد گذاشته و قطعه ماشه اسپری در قالب ۲۴ کویته را نیز تولید خواهد کرد. بعنوان دستگاه تزریق پلاستیک عمومی، نسخه A5S می‌تواند پاسخگوی صنایع گوناگونی همچون بسته‌بندی لوازم آرایشی و … باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *