cache special pic 8a942fed6e crop246x246

سر پیپت، بعنوان یک ابزار آزمایشگاهی مهم در تحقیقات علمی، بطور گسترده در علوم تشخیصی بالینی، بیو تکنولوژیکی، تحقیقات دارویی، آزمایشات دارویی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیفیت ساخت این محصول به حدی اهمیت دارد که مورد توجه بسیار زیاد محققان قرار دارد زیرا در دقت و صحت آزمایشات علمی موثر می‌باشد، لذا برای تولیدکنندگان این محصول، اطمینان از کیفیت ساخت و بهداشتی بودن آن اهمیت بسزایی دارد.

 

تولید سرپیپت با دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی ایزومی

 

نیازمندی‌ها: بهداشتی بودن و ساختار بدون تغییرشکل

جهت پاسخگویی به خواست و نیاز مشتریان اروپایی، تولید کننده محصولات پزشکی در شهر Zhongshan استان Guangdong، می‌بایست سر پیپت با کیفیت بالا بطول 50mm، ضخامت 0.4mm و قطر دهانه 0.05mm تولید کند. برای دستیابی به استانداردهای بهداشتی، این شرکت یک سالن تولید فوق بهداشتی برای حصول اطمینان از وجود هر گونه آلودگی ایجاد کرده است.

همانند سایر تولیدکنندگان این محصول، این شرکت اهمیت زیادی را برای کیفیت محصولات خود دارد. بعنوان یک محصول خاص، سر پیپت باید کاملا صاف، پایدار و بدون تغییر شکل باشد و ۱۰۰٪ محصولات نیز باید گواهی کیفی را داشته باشند.

در صورت استفاده از دستگاه تزریق هیدرولیکی، امکان آلودگی روغن در قطعه تولید شده وجود دارد، همچنین بدلیل فشار بالای درون قالب بواسطه سرعت تزریق پایین دستگاه هیدرولیکی، تغییر شکل در محصول را شاهد بوده، در این صورت نیز محصول تولید شده در دمای بالا شکننده می‌شود. مدیر فنی کارخانه می‌گوید: ما پیش‌تر تولید محصول با دستگاه هیدرولیکی را امتحان کرده بودیم اما مشکلات فنی تولید اجتناب‌ناپذیر بود. استفاده از دستگاه تمام الکتریکی سرعت بالا در تولید این محصول یک راه‌حل خوب و اثبات شده است.

فروش ماشین آلات تزریق پلاستیک با ارز 4200 تومان!
مشاهده مقاله

تولید سرپیپت با دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی ایزومی

الزامات فنی تولید: تولید ۴۶۰۰۰۰ سر پیپت در روز با ۱۰۰٪ استاندارد

پس از بررسی و مقایسه بسیار دستگاه‌های تزریق پلاستیک شرکت‌های مختلف، مجموعه تولیدکننده دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی شرکت ایزومی مدل FE120 را انتخاب کرده است. این دستگاه که دارای کنترلر KEBA، سیستم سروو Phase بوده که با طراحی سیستم کنترلی و نرم‌افزاری به روز شده، قابلیت تزریق با سرعت 500mm/s، کنترلر دقیق انتهای تزریق و پایداری دستگاه را موجب شده است.

تاکنون دستگاه تزریق تمام برقی در زمینه‌های تولید 3C، محصولات بهداشتی پزشکی، قسمت‌های هاشیه‌ای صفحه نمایش تلفن همراه، قطعات جدار نازک و … بطور وسیعی مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

با بکارگیری مواد خام با کیفیت PP و قالب دقیق ۶۴ کویته، دستگاه تزریق تمام برقی FE120 شرکت ایزومی توانایی تولید ۴۶۰۰۰۰ سر پیپت در روز با زمان سیکل ۱۲ ثانیه و فشار تزریق کمتر از 80MPa و تکرارپذیری 0.05mm را دارد. تمامی این محصولات پس از گذشت ۲۴ ساعت بدون کوچکترین تغییر‌شکل درجه کیفی لازم را اخذ کرده‌اند. از ماه اکتبر سال ۲۰۱۶، دستگاه تزریق تمام برقی FE120 شرکت ایزومی به مدت ۶ ماه در حال کار می‌باشد و تمام نیازهای مشتری را برآورده کرده است.

دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی ایزومی

استفاده موفقیت آمیز از دستگاه تزریق تمام برقی شرکت ایزومی باعث ایجاد حس اعتماد تولیدکنندگان محصولات پزشکی به توسعه تولید در آینده شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *