cache special pic d712ab64b3 crop378x378

نخستین کنفرانس تکنولوژی‌های پیشرفته صنعت تزریق با نام YIZUMI CONNECT 2017 در تاریخ 16 نوامبر توسط شرکت Yizumi در شهر Shunde افتتاح گردید. اولین دوره این رویداد تاریخی در زمینه ارتباط علوم تکنولوژیکی اروپا و چین افتتاح گردید و در آینده نیز هر سه سال یکبار به منظور ارتباط بیشتر صنایع پلیمر و قالب‌سازی برگزار می‌شود.

در 16 نوامبر سال ۲۰۱۷، شرکت ایزومی پذیرای بیش از ۷۰۰ شرکت کننده اعم از تولید‌کنندگان و رسانه‌های تصویری بود. آنها به بازدید از خطوط تولید دستگاه‌های تزریق پلاستیک و دایکاست پرداخته و سپس در نمایشگاه ماشین‌آلات حضور یافتند. سالن نمایش مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع بوده که بیش از ۲۰ نوع از تجهیزات و تکلنولوژی‌های برتر صنعت پلاستیک، لاستیک، آلیاژهای منیزیوم و …، تزریق مواد چند جزئی، تزریق مواد پیشرفته FoamPro و … را به نمایش عموم گذاشت. همچنین در این کنفرانس راه‌حل‌های مانیتورینگ لحظه‌ای خطوط تولید بعنوان بخشی از تولید هوشمند ارائه گردید.

یکی از دستگاه‌های به نمایش گذاشته شده دستگاه تزریق پلاستک دو صفحه‌ای UN1000DP بوده که دارای تکنولوژی‌های برتری چون سیستم هوشمند قفل گیره، تکنولوژی قالب‌های آلومینیومی از آلیاژهای صنعت هوا فضا، سیستم کنترل دمای متناوب و سیستم راه‌گاه گرم سوزنی با موتور سروو برای تزریق فوم (FoamPro) می‌باشد.

دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی FE260 نوع دیگری از سیستم تولید به ارائه شده در این کنفرانس می‌باشد که توانایی تولید ۱۶ قاشق پلاستیکی با ضخامت 1mm را با بالاترین سطح کیفی تولید (با نرخ قبولی تولید ۱۰۰٪) را دارد.

سیستم‌های تولید سرعت بالای شرکت ایزومی اعم از شامل PAC450K، PAC200 و PET48-ECO بخش دیگری از نمایشگاه برگزار شده بودند. دستگاه تزریق پلاستیک PAC450K ظرف 1000ml با قالب ۸ کویته کشویی 4+4 را در ۵ ثانیه تولید می‌کند. همچنین دستگاه PAC200 با قالب لیوان ۴ کویته IML نیز دارای زمان سیکل 2.9 ثانیه بوده که توانست نظر بسیاری از شرکت‌کنندگان را جلب نماید.

اقدامات NBM برای مقابله با کرونا و حفظ سلامتی کارکنان
مشاهده مقاله

انجمن تکنولوژی تزریق پلاستیک نیز در بعد از ظهر 16 نوامبر برگزار شد که در آن پیشتازان صنعت تزریق پلاستیک در جهان شرکت داشته و پیرامون موضوعات نوین تولید در این صنعت بحث کردند. در این میان ۵ متخصص برجسته این صنعت از جمله دکتر Rogalla مهندس ارشد شرکت IKV و شریک ایزومی، آقای Kaufmann مدیر عامل و موسس GK Concept، آقای  Moreno از شرکت HRSflow، دکتر Hans Wobbe از ایزومی و دکتر David Huang مدیر پروژه دستگاه‌های ترکیبی پیرامون مباحث صنعت نسل 4.0، تکنولوژی قطعات سبک وزن، تزریق پیشرفته فوم و سایر موضوعات پیشرفته به ارائه مطالب پرداختند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *