انواع سیلندر و ماردون

سیلندر و ماردون نیتراته

نیتراته شده با گاز نیتروژن (عمق نیتراته: 0.8-0.6 میلیمتر)

درجه سختی950-1000 ویکرز

کاربرد: سیلندر و ماردون های نیتراته قابل استفاده برای مواد پلاستیکی با حداکثر 10 درصد الیاف شیشه هستند.

سیلندر و ماردون های بیمتال

 آلیاژ ریخته شده با حداکثر 45 درصد تنگستن کاربید

درجه سختی62-52 راکول C

کاربرد: پلاستیک‌های معمولی یا مهندسی که تا حداکثر 15 درصد الیاف شیشه داشته باشند. همچنین برای برخی کاربردهای خاص همانند پودر آهن یا پودر سرامیک نیز مناسب است.

سیلندر و ماردون‌های تمام سخت کاری شده (فولاد گرمکار)

استفاده از فولاد چینی و ژاپنی

تولید طی عملیات حرارتی کوئنچ و آنیل

سختی: 65-62 راکول C

سختی و چقرمگی بالا در برابر موادی که مقاومت به سایش بالایی دارند.

کاربرد: پلاستیک‌های معمولی یا مهندسی که تا حداکثر ۷۰٪ الیاف شیشه داشته باشند. همچنین برای برخی کاربردهای خاص همانند پودر آهن یا پودر سرامیک نیز مناسب است.

سیلندر و ماردون های مخصوص مواد PVC ، سیلیکون، BMC، مواد شفاف و لنز 

فرسودگی سیلندر و ماردون
مشاهده مقاله

24 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر، 2 تا دستگاه تزریق پلاستیک NBM دارم باهاشون کارهای اجرتی انجام میدم. خواستم خواهش کنم اگه ایده مناسبی برای تولید قطعات تزریقی با دستگاه 120 تن دارید منو راهنمایی بفرمایید.

    • با درود و سپاس از شما. دستگاه تزریق پلاستیک 120 تن برای تولید قطعات پلاستیکی سایز کوچک مانند قطعات صنعتی، اسباب بازی، قطعات خودرو و غیره مناسب است. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیش از جستجو برای ایده های تولید، به دنبال بازارهای فروش محصول باشید. پیشنهاد می کنیم تا با گسترش ارتباطات خود، محصولاتی را شناسایی کنید که در صورت تولید، قادر به فروش آنها باشید، در این صورت می توانید به سادگی با ساخت قالب مورد نظر، تولید محصول را آغاز نمایید.

  • درود بر شما، تعدادی دستگاه تزریق استوک اتریشی و آلمانی (انگل وکراس) اوورهال شده و درحال کار دارم. حاضر به فروش یکجا یا معاوضه با دستگاه تزریق چینی سنگین بالای 800 تن. در صورت تمایل تماس بگیرید.

  • بهترین برند دستگاه تزریق پلاستیک برای قطعه سازی خودرو و تولید ضربی رو معرفی کنید. با تشکر

    • با درود و سپاس. تولید قطعات خودرویی و تولید ضربی یا اجرتی تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند، با این وجود دستگاه تزریق پلاستیک برند YIZUMI، سری A5 به دلیل دقت، تطبیق پذیری و دوام بسیار بالا، بهترین دستگاه تزریق پلاستیک برای تولید قطعات خودرو یا تولید اجرتی به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *