nbm yizumi 1

ایزومی در فاکوما آلمان2023

این نمایشگاه در مسه با شرکت حدود 1500 غرفه دار برگزار شد. ایزومی در غرفه خود دو دستگاه تزریق پلاستیک الکتریکی FF200M و FF90 را به نمایش خواهد گذاشت. تلاش ایزومی بهبود بازدهی تولید پلاستیک  از طریق بهره وری انرژی و تولید خودکار است و به مشتریان در زمینه ها و صنایع مختلف کمک میکند  تا محصولاتی با مصرف انرژی کمتر تولید کنند.

انواع مختلفی از محصولات پزشکی وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از مواد اولیه، ساختار و استانداردهای کیفی خاص خود را دارند. بر اساس لزوم تولید محصولات مختلف پزشکی در کلین روم ایزومی طیف وسیعی از ماشین های تزریق پلاستیک را برای صنعت پزشکی تولید کرده است. دستگاه پزشکی ویژه FF200M مجهز به قالب سرنگ 128 حفره ای است که راندمان تولید و کیفیت محصول بالایی دارد و برای تولید کلین روم ایده آل است.

درپوش بدنه موتور یک محصول دقیق و دیواره نازک با الزامات دقیق اندازه و کیفیت است. در تولید این قطعه  باید از ایرادات تولید مانند پر نشدن قالب، تغییر فرم قطعه و پلیسه دادن جلوگیری کرد. مزایای عملکرد دستگاه تزریق پلاستیک الکتریکی FF90 شامل پایداری، دقت، راندمان بالا، صرفه جویی در انرژی، هوشمندی و اتوماسیون است که می تواند تولید دقیق محصولات دیوار نازک را بهتر انجام دهد.

آلمان نه تنها یک شریک تجاری مهم برای چین، بلکه پرچمدار توسعه صنعتی جهانی است. ایزومی در تلاش است تا یک ارائه دهنده خطوط تزریق پلاستیک در سطح جهانی در بازار جهانی باشد. و بازار اروپا یک بازار استراتژیک کلیدی برای ایزومی برای ورود به بازار جهانی است.

برای استراتژی جهانی شدن، ایزومی یک مرکز تحقیق و توسعه را در آخن، آلمان در پایان سال 2017 راه اندازی کرد. از آنجایی که آلمان مرکز بسیاری از شرکت های جهانی تولیدی در سطح جهانی است، مرکز تحقیق و توسعه آخن ما به عنوان موتور نوآوری عمل می کند که ارتقاء سیستم ما را هدایت می کند. علاوه بر این، برای پاسخگویی بهتر به خواسته های مشتریان محلی ایزومی مرکز فنی جدیدی را در آلمان تأسیس کرد که عمدتاً فروش و خدمات را ارائه می دهد که باعث افزایش کیفیت و ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود.

در دو سال گذشته، سریعترین رشد بازارهای خارج از کشور چین،  نه تنها شامل کشورهای در حال توسعه، بلکه کشورهای اروپایی توسعه یافته مانند آلمان و ایتالیا نیز می شود، که نشان دهنده این است که رقابت جامع محصولات ما به سرعت در حال بهبود است. ما توسعه فناوری‌های جدید و ایجاد مراکز خدمات فنی و شرکت‌های تابعه را در بازارها و مناطق عمده خارج از کشور برای خدمات بهتر به مشتریان جهانی در آینده تسریع خواهیم کرد.

nbm yizumi 5

ایزومی در ویتنام پلاس2023

ایزومی تولید کننده پیشرو در جهان در ماشین آلات تزریق پلاستیک، متعهد به ارائه خطوط تزریق پلاستیک کارآمد، صرفه جویی در انرژی و سازگار با محیط زیست به مشتریان جهانی است. در نمایشگاه ویتنام ایزومی با دستگاه های تزریق پلاستیک UN260C-BSP-E و PAC280K3 و همچنین راه‌حل‌های تولید کلید در دست در این نمایشگاه شرکت می‌کند و نظرات مثبتی دریافت می‌کند. ایزومی روندهای اخیر توسعه صنعت را در نظر می گیرد و انواع خطوط تزریق پلاستیک متناسب با نیازهای بازار محلی را به نمایش می گذارد. تکنسین های حرفه ای ما به طور کامل ماشین های ما را معرفی می کنند و عملکرد دستگاه را به بازدیدکنندگان نشان می دهند. آنها همچنین بحث های عمیقی با بازدیدکنندگان در مورد برنامه ها، مهارت های عملیاتی و سایر مسائل دارند.

ماشین آلات تزریق پلاستیک چند جزئی UN260C-BSP-E با تولید کاسه های دو رنگ با ظاهر زیبا و ابعاد پایدار، میتواند تولید کارآمد و پایدار را برای مشتریان ما فراهم کند. این دستگاه متعلق به سری چند جزئی الکتریکی پیشرفته YIZUMI CE-P است. دارای تکرارپذیری نیروی گیره کمتر از 3 درصد است. اختلاف توازی صفحه کمتر از پنج صدم میلی متر در وضعیت در حال فشار، و تکرارپذیری موقعیت باز قالب ± 0.03 میلی متر است. علاوه بر این، ماشین‌های سری CE-P از سنسورهای موقعیت با دقت بالا و موتورهای الکتریکی با وضوح دو میلیون خط در یک دور واحدهای تزریق استفاده می‌کنند. تکرار وزن محصول در صورت ترکیب با ماردون های  مخصوص برای مواد مختلف و کنترل دقیق دما می تواند به یک درصد برسد.

در همان زمان، PAC280K3، دستگاه تزریق پلاستیک پرسرعت سری PAC-K3، قاشق های یکبار مصرف را تولید می کند. عملکرد بسیار کارآمد و پایدار آن بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب کرده است. سیستم با راندمان بالا و صرفه جویی در انرژی آن می تواند ظرفیت تولید بالاتر را افزایش دهد و در عین حال مصرف انرژی واحد را کاهش دهد و محصولات با کیفیت بالاتر و نتایج اقتصادی بهتری را برای مشتریان فراهم کند.

ویتنام یکی از اقتصادهای کلیدی در آسیای جنوب شرقی است و اقتصاد آن در سال های اخیر قوی بوده است. خودروها، لوازم خانگی،  لوازم الکترونیکی و سایر صنایع با تقاضای بالا برای محصولات پلاستیکی در بازار محلی به سرعت رشد کرده اند. صنعت پلاستیک ویتنام به لطف مشوق های سیاسی، موقعیت جغرافیایی مطلوب و نیروی کار فراوان، به سرعت رشد کرده است. به منظور کاوش بیشتر در بازار ویتنامی و پاسخگویی بهتر به تقاضای محلی برای محصولات و خدمات، ایزومی در یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت در شمال ویتنام در سال 2018 سرمایه‌گذاری کرد، از جمله مرکز قطعات یدکی، نمایشگاه، و مرکز فنی و خدمات را افتتاح کرد.

با گسترش مداوم تجارت ایزومی در ویتنام، در ژوئیه 2022 دفتر جدیدی را در استان صنعتی جنوبی، تأسیس کردیم. و در اواسط سال 2023، ما یک نمایشگاه ماشین در ویتنام راه اندازی کردیم. همچنین با کارخانه جدید  می‌توانیم خواسته‌های بازار محلی را بهتر برآورده کنند و خدمات عالی و مراقبت دقیق را به مشتریان محلی ارائه دهیم.

دعوت به بازدید از نمایشگاه NBM در هتل المپیک
مشاهده مقاله

ایزومی متعهد است که ارائه دهنده پیشرو در مقرون به صرفه ترین خطوط تولید باشد. محصولات ما تحسین گسترده ای از سوی دولت، مشتریان و شرکای ویتنام به دست آورده است. در آینده، ما ویتنام را به عنوان مرکز و دفاتر جنوبی را به عنوان محورهایی برای تأثیرگذاری فزاینده بر مناطق همسایه در نظر خواهیم گرفت و دائماً بازار محلی را گسترش میدهیم. ما همچنان آخرین دستاوردهای فنی تحقیق و توسعه و نوآوری خود را به نمایش می گذاریم و در عین حال ارزش بیشتری برای مشتریان ایجاد می کنیم.

نمایشگاه2023 AMFT  ایزومی در نینگبو با موفقیت به پایان رسید

صنعت خودروهای انرژی نو در سال های اخیر به سرعت گسترش یافته است. استفاده از فناوری های جدید در اجزای اصلی این خودروها و تغییر فرآیندهای تولید بدنه خودرو که توسط ریخته گری یکپارچه انجام میشود، فرصت ها و چالش های جدیدی را برای صنعت ریخته گری به ارمغان می آورد.

آقای وانگ تائو از مرکز بازاریابی بخش ماشین ریخته گری ایزومی در سخنرانی خود می گوید: ” ایزومی به عنوان یک شرکت نوآوری محور، مانند همیشه به استراتژی بازار محور پایبند است، به طور مستمر به نیازهای مشتری توجه می کند و محصولات جدید را توسعه می دهد. پیشرفت‌هایی در سری جدید LEAP، ما به‌طور متوالی ماشین‌های سری LEAP از 6000 تن تا 9000  تن را معرفی کرده‌ایم، و به گسترش تا 16000 تن یا حتی تناژ بیشتر ادامه می‌دهیم و کاربرد و محبوبیت قطعات ریخته‌گری یکپارچه را ارتقا می‌دهیم. علاوه بر این، توسعه ماشین‌های تیکسومولدینگ 320  تن نشان‌دهنده گام‌های بعدی ما در این زمینه است.

به دنبال آن، کارشناسان فنی ارشد ایزومی با تجربه صنعتی غنی، دستاوردهای تحقیقاتی ما را در مورد دستگاه‌های ریخته‌گری قالب سرد سری HII ارتقا یافته و همچنین نوآوری و کاربرد فناوری دستگاه ریخته‌گری سری LEAP را به اشتراک می‌گذارند. آنها همچنین در مورد خطوط تولید ریخته گری یکپارچه فوق العاده بزرگ و کاربرد نوآورانه فناوری دیجیتال در فرآیند تولید بحث می کنند.

چگونگی سرعت بخشیدن به راندمان تولید محصولات ریخته گری دایکاست و در عین حال تولید باکیفیت نیازی است که جای تأمل جدی دارد. آقای لری وانگ، مدیر بخش مدیریت محصول و بازاریابی بخش ماشین ریخته گری ایزومی تجربه خود را در موضوع ماشین های ریخته گری برای برآورده کردن نیازهای مشتریان جهانی به اشتراک می گذارد. ایزومی بیست سال پیش شروع به کار کرد و محصولات خود را از  ماشین های ریخته گری سایز کوچک DM تا ماشین های ریخته گری فوق العاده بزرگ با حداکثر نیروی قفل 9000 تن ارایه کرد. بازارهای متمرکز آن از چین به کشورهای در حال توسعه در حال گسترش است و در بین مشتریان ارزشمند جهانی به رسمیت شناخته می‌شود. و در حال حاضر، ایزومی قادر به طراحی و ساخت ماشین های ریخته گری پیشرفته است که مطابق با استانداردهای CE اروپا و UL ایالات متحده و نیازهای مشتریان جهانی است.

تغییرات ساختاری در قطعات خودروهای جدید و روند کاهش وزن نیازمند ماشین‌های ریخته‌گری با عملکرد بالاتر است. آقای وانگ کایهوا، کارشناس فناوری فرآیند ریخته گری دایکستینگ و فناوری قالب بخش ماشین ریخته گری ایزومی سخنرانی ویژه ای در مورد نوآوری و کاربرد فناوری ماشین ریخته گری LEAP دارد. آقای کوین جیانگ، مدیر ارشد مرکز خدمات فنی بخش ماشین ریخته گری ایزومی سخنرانی خود را راه حل های ریخته گری یکپارچه ایزومی در سایت ارائه می دهد. این سخنرانی در مورد مسائل مربوط به پاسخ ایزومی به الزامات فنی بالاتر ریخته گری یکپارچه، در میان سایر موضوعات مرتبط، توضیح می دهد. ایزومی به طور فعال یکپارچه سازی، سبک وزنی و هوشمندی را در پاسخ به توسعه سریع بخش خودروهای انرژی نو توسعه می دهد. ایزومی از طریق راه حل های کلی، تجربه و ارزش های بهتر تولید مناسب را به مشتریان ارائه می دهد. کاهش وزن به یک روند کلیدی در اقتصاد تولید خودروهای نو تبدیل شده است. برای این منظور، آقای چن یونگ، مدیر بازاریابی دپارتمان بخش ماشین آلات ریخته گری ایزومی یک سخنرانی ارائه می دهد او موقعیت پیشرو جهانی چین در ذخایر آلیاژ منیزیم و تولید را روایت می کند و مزایای عملکرد مواد را برجسته می کند. او بر نقش غالب شرکت‌های دولتی بزرگ که وارد صنعت منیزیم می‌شوند و سرمایه‌گذاری‌های اساسی انجام می‌دهند، تاکید می‌کند که منجر به فشار قوی در زنجیره صنعت منیزیم می‌شود. او همچنین مقایسه ای از نظر کیفیت و هزینه قطعات ریخته گری آلیاژ منیزیم و مزایای فرآیند تیکسومولدینگ را ارائه می دهد. او نتیجه می گیرد که در این عصر تقاضا برای محصولات آلیاژ منیزیم افزایش می یابد و تیکسومولدینگ به فرآیند اصلی تولید محصولات آلیاژ منیزیم تبدیل می شود.

در عصر تولید هوشمند نسل چهارم، صنایع به تدریج به سمت هوشمندسازی و تولید هوشمند می روند. آقای ژانگ یانفی، معمار ارشد نرم افزار مرکز جهانی نوآوری ایزومی یک سخنرانی کلیدی در مورد کاربرد فناوری دیجیتال نوآورانه در فرآیند ریخته گری ارائه می کند. او کاربردهای نوآورانه فناوری های دیجیتال در تجهیزات ریخته گری را مورد بحث قرار می دهد  مانند فناوری کنترل هوشمند، تعمیر و نگهداری پیش بینی تجهیزات، بهینه سازی هوشمند فرآیند، و مدیریت عملیات ساخت، که منجر به تحول دیجیتال و ارتقاء در تمام جنبه های تولید و عملیات می شود.

در دنیای امروز با نوآوری های سریع فناوری، اشتراک گذاری بسیار مهم است. کارگاه های فنی ایزومی به ایجاد یک انجمن برای بحث و تبادل نظر در زمینه شکل دهی فلزات پیشرفته، کمک به مشتریان در استفاده از مزیت های بازار و استقبال از فرصت ها و چالش های عصر جدید اختصاص دارد.

nbm yizumi 4

نمایشگاه پلاستیماگن مکزیک2023

در 7 نوامبر به وقت محلی، نمایشگاه چهار روزه پلاستیماگن در مکزیکو سیتی افتتاح می شود. ایزومی و نماینده محلی آن A&G چهار ماشین تزریق پلاستیک، PAC250، FF300، UN650A5 و UN480A5 را به نمایش می‌گذارند که ظروف بسته‌بندی جدار نازک پت، درب سبد لباس‌شویی، جعبه‌های چرخشی و سبد لباس‌شویی را تولید می‌کنند. عملکرد استثنایی و مفهوم طراحی خلاقانه ماشین‌های ما توجه زیادی را از بازدیدکنندگان به خود جلب کرده است.

دستگاه تزریق پلاستیک پرسرعت PAC250 مجهز به قالب ظروف بسته بندی دیواره نازک پت است. ظروف بسته بندی ساخته شده از پت کیفیت لمسی بهتری نسبت به محصولات تزریق پلاستیک دیواره نازک سنتی ساخته شده از پلی استایرن یا مواد دیگر دارند. علاوه بر این پت سازگارتر با محیط زیست، بازیافت آسان‌تر و ارزان‌تر است و مفهوم طراحی بسته‌بندی جدید را به مشتریان ارائه می‌دهد.

چایناپلاس 2024
مشاهده مقاله

دستگاه تزریق پلاستیک الکتریکی FF300 از یک طراحی مدولار استفاده می کند که واحدهای گیره و واحدهای تزریق مختلف را می توان به طور انعطاف پذیر به عنوان خواسته مشتریان با سرعت تزریق از 160 تا 500 میلی متر بر ثانیه ترکیب کرد. دقت موقعیت تزریق و باز و بسته شدن قالب در 0.03 میلی متر است و خواسته های مشتریان جهانی را برای دقت بالا، راندمان بالا، پایداری بالا و اتوماسیون برآورده می کند.

UN480A5 و UN650A5 دستگاه های تزریق پلاستیک سروو پیشرفته سری A5 YIZUMI هستند. آنها دارای بارگیری عالی، مصرف انرژی کم و پایداری بالا هستند. دقت کنترل موقعیت آنها در باز و بسته شدن قالب می تواند تا ± 0.2 میلی متر باشد و تکرارپذیری وزن محصول می تواند کمتر از 5 درصد در شرایط تولید استاندارد باشد.

با تغییر محیط تجارت بین المللی و توسعه مداوم مکزیک بسیاری از شرکت های تولیدکننده پلاستیک به مکزیک نقل مکان کرده اند که به رشد صنعت پلاستیک مکزیک کمک کرده است. برای گسترش بیشتر بازار محلی، ایزومی و A&G همکاری نزدیکی دارند و قدرت قوی خود را با ماشین‌های باکیفیت نشان می‌دهند و توجه و شناخت بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کنند. در آینده، ایزومی به نوآوری های تکنولوژیکی و بهبود کیفیت، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان جهانی و تقویت توسعه قوی صنعت پلاستیک اختصاص خواهد داشت.

ایزومی در فرم نکست2023

در 7 نوامبر به وقت محلی، Formnext 2023، در آلمان افتتاح شد. ایزومی در غرفه آلمان خود  یک سیستم کاملاً خودکار از خانواده SpaceA S-Line و یک سیستم 8 محوره از  SpaceA C-Line  را ارایه کرد. این نوآوری برای کمک به مشتریان در بخش های مختلف مانند طراحی مبلمان، ساخت و ساز و وسایل طراحی شده اند. آنها تولید محصولات بسیار سفارشی شده را قادر می سازند و نیازهای متنوع صنعت را با فناوری ها و محصولات نوآورانه برآورده می کنند.

SpaceA S-Line

خطوط تولید کامل با خشک کن، نوار نقاله مواد، ماردون مخصوص، ربات های صنعتی و واحدهای کنترل ارایه میشود. چاپگرهای سه بعدی استاندارد ایزومی جمع و جور، انعطاف پذیر و به اندازه کافی سریع برای تولید مقرون به صرفه و با کیفیت هستند.

SpaceA C-Line

با تیمی از طراحان و تکنسین‌های داخلی، توانایی ایزومی برای همکاری با مشتریان در پروژه‌های تقریباً نامحدود مانند ترکیب چاپ و فرز، نظارت دوربین، یکپارچه‌سازی حسگر، درجه بالایی از اتوماسیون برای تولید در سطح صنعتی قوی است. در قلب این ماشین یک ربات 2500 KUKA است که با دو محور اضافی در پلت فرم ساخت ارتقا یافته است که هم چرخش و هم کج شدن را امکان پذیر می کند. این اجازه می‌دهد تا استراتژی‌های ساخت قطعات پیچیده‌تر و تولید بر حسب تقاضا و در عین حال صرفه‌جویی در مواد به وجود آید.

nbm yizumi 2

درخشش دستگاه های تزریق پلاستیک SKⅢ ایزومی در نمایشگاه پلاستیک و لاستیک اندونزی 2023

در 15 نوامبر به وقت محلی، نمایشگاه چهار روزه پلاستیک و لاستیک اندونزی 2023 در نمایشگاه بین المللی جاکارتا برگزار می شود. ایزومی و نماینده محلی خود با دو ماشین تزریق پلاستیک UN320SKⅢ و PAC200E و همچنین راه حل های کلید در دست مربوطه در حال نمایش هستند.

در غرفه ایزومی دستگاه تزریق پلاستیک UN320SKⅢ از سری کاملاً جدید SKⅢ نمایش داده شد. دستگاه تزریق پلاستیک سری SKⅢ ایزومی یک مدل کاملاً جدید است که در اکتبر 2023 منتشر شد. UN320SKⅢ، دستاورد خلاق ایزومی برای اولین بار در نمایشگاه نمایش داده میشود و انباشت فناوری ما را در زمینه تزریق پلاستیک در سال های اخیر نشان می دهد.

ایزومی همیشه مشتری مدار بوده و تلاش می کند تا ارزش بیشتری برای مشتریان ایجاد کند. دستگاه‌های تزریق پلاستیک سری SKⅢ جدید به‌طور جامع ارتقا یافته‌اند، با پیشرفت‌های قابل‌توجهی در راندمان تولید، دقت و پایداری، و صرفه‌جویی در انرژی، تا اطمینان حاصل شود که می‌توانند نیازهای تولیدی مشتریان را برای محصولات پلاستیکی مختلف به طور موثرتری برآورده کنند.

در همان زمان، دستگاه تزریق پلاستیک پرسرعت الکتریکی سری E کاملاً جدید PAC200E در حال تولید کاسه های گرد کوچک برچسب دار است و پاسخ به تقاضا برای تولید با سرعت بالا و پایدار محصولات بسته بندی دیواره نازک توسعه یافته است. که به طور موثر به حفظ یک کارگاه تمیزتر کمک می کند و به طور قابل توجهی دقت تزریق را بهبود می بخشد. این ویژگی های کارآمد و راحت مانند سرعت تزریق بالاتر، باز و بسته شدن سریع قالب و راه حل کلید در دست با دستگاه قالب گیری تزریق کامل + قالب + تحویل سیستم IML را ارائه می دهد.

اندونزی با جمعیتی در حدود 270 میلیون نفر و محیطی مساعد برای سرمایه گذاری خارجی، بزرگترین اقتصاد در جنوب شرقی آسیا است. نیاز بازار بسیار زیادی به بسته بندی، نیازهای روزانه و محصولات ساختمانی وجود دارد. در نتیجه، تقاضا برای تجهیزات تولید لاستیک و پلاستیک قابل توجه است. چین و اندونزی در سال های اخیر روابط مثبتی داشته اند. علاوه بر این، عملکرد و کیفیت ماشین آلات چینی به اروپا، آمریکا و ژاپن نزدیک می شود، اما هزینه های آنها رقابتی است. بنابراین، ماشین آلات چینی خود را در اندونزی تثبیت کرده و مورد استقبال مشتریان محلی قرار گرفته است. به منظور افزایش اطمینان و رضایت مشتریان از محصولات و خدمات خود، ایزومی یک تیم فروش و خدمات قوی در اندونزی با CHESO ایجاد کرده است و در سال جاری دفتر جدیدی را افتتاح می کند و به مشتریان در صنایع مختلف راه حل های بسیار تحسین شده را مانند دستگاه‌های تزریق پلاستیک بسته‌بندی چند جزئی، دو صفحه‌ای و پرسرعت، و همچنین دستگاه‌های بازشوی به سمت بیرون(که بازشو قالب بیشتری دارند) را ارائه می دهد.در آینده، ما به گسترش بازار محلی ادامه خواهیم داد و متعهد به ارائه راه حل های مناسب تر و مقرون به صرفه به مشتریان خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *