345f07ea6a

فرایند تولید و مونتاژ دستگاه تزریق پلاستیک، فرایندی سیستماتیک و دارای اجزاء فراوان و روندهای پیچیده است که شدیداً به نیروی کار ورزیده و با تجربه نیاز دارد.

202120201

در سال 2018 میلادی شرکت ایزومی با هدف افزایش کیفیت و بالا بردن نرخ تولید محصولات خود مدلی برگرفته از فلسفه تولید ناب ارائه کرد که پیاده سازی آن مستلزم اصلاح سیستم لجستیکی، بهره گیری از خط مونتاژ و تصحیح مدیریت فرایند از زمان خرید مواد اولیه تا تحویل محصول نهایی بود. در همین راستا امروز دستگاه های تزریق پلاستیک ایزومی با نیروی گیره 60 تا 480 تن ایزومی با استفاده از خط تولید و مونتاژ و ساخته می شوند. نرخ تولید در این روش بسیار بالا است و حدوداً در هر 20 دقیقه یک دستگاه به طور کامل ساخته می شود، علاوه بر این کیفیت محصول تولیدی بهبود یافته و نرخ خرابی به طرز چشمگیری کاهش داشته است.

202120202

202120203

ایزومی برای دستیابی به جریان مداوم تولید ناب، خط تولید گیره، خط مونتاژ تابلو برق، خط تولید واحد تزریق و خط مونتاژ نهایی دستگاه های تزریق پلاستیک را راه اندازی کرده و از این طریق و تنها با اندکی تغییرات در تعداد نیروی انسانی و تجهیزات، ظرفیت تولید خود را بیش از 60% ارتقا داده است و انتظار می رود این روند افزایش ظرفیت هر سال به میزان 60% نسبت به سال قبل ادامه یابد.

202120205

مزایای دستگاه تزریق پلاستیک سری A5 ایزومی
مشاهده مقاله

24 دیدگاه

  • سلام، برای استارت کار تزریق پلاستیک، خرید دستگاه تزریق سروو رو توصیه می کنید یا دستگاه تزریق نرمال؟

  • برای رفع ارور کنترلر دستگاه تزریق پلاستیک برند متفرقه به دفترچه راهنمای دستگاه تزریق پلاستیک چینی نیاز دارم، لطفا راهنمایی کنید.

    • با درود و سپاس از شما. از آنجا که دستگاه های تزریق پلاستیک مختلف، روش کاربری و کنترل متفاوتی دارند، لازم است برای دریافت اطلاعات مورد نیازتان، با شرکت سازنده یا نمایندگی آن ارتباط برقرار کنید. همچنین برای دریافت دفترچه راهنمای دستگاه های تزریق پلاستیک NBM، می توانید با واحد خدمات پس از فروش این شرکت تماس بگیرید.

  • خسته نباشید، بنده مشتری قدیمی دستگاه تزریق برند Haixing هستم و از خدمات پس از فروش عالی NBM و کیفیت عالی دستگاهتون خیلی راضیم، خدا به کسب و کارتون برکت بده. سپاسگزارتون خواهم بود اگر قیمت دستگاه تزریق سروو برند Haixing و Yizumi تناژ 160 تن رو اعلام بفرمایید.

    • با سلام و احترام بسیار خرسندیم که از دستگاها و خدمات ما راضی بودین. برای اطلاعات از قیمت دستگاها می توانید با شماره 74914 داخلی 202 بخش فروش تماس بگیرید

    • با درود و سپاس از شما. جناب قهرمانی عزیز، رضایت شما مشتری محترم از محصولات و خدمات NBM، باعث افتخار این مجموعه است. لطفاً برای اطلاع از آخرین قیمت دستگاه های تزریق پلاستیک، با تلفن 02174914 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *