20202125

Bumper Injection Molding Solution

خط تولید سپر خودرو

20202124

دستگاه تزریق پلاستیک دوصفحه‌ای UN4000DP

معرفی

از مهم‌ترین مزایای دستگاه تزریق پلاستیک دوصفحه‌ای UN4000DP ایزومی می­توان به بازدهی بالا در مصرف انرژی، دقت و پایداری بسیار بالا اشاره کرد. تلرانس موقعیت گیره در هنگام باز شدن ±0.2mm است که این دقت بالا شرایط مناسبی را برای نصب انواع ربات­های قطعه بردار فراهم می­سازد که این قابلیت برای تولید سپر خودرو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در کنار دقت بالا و قابلیت اتوماسیون به دلیل بزرگی ابعاد قالب‌گیر و نیروی گیره در این دستگاه، با استفاده از آن می­توان علاوه بر تولید قطعات خودرویی، قطعات با کاربرد ساختمانی، حفاظتی و سطل­های زباله پلاستیکی مخصوص شهرداری­ها را نیز به صورت اتوماتیک تولید کرد.

نکات برجسته

  • دقت باز شدن گیره ±0.2mm و انحراف وزنی قطعات تولید شده تا حداکثر 3% است.
  • هیچ تماسی بین تایبارها و صفحه متحرک گیره وجود ندارد. زمان سیکل خشک تنها 11 ثانیه است و با این سرعت نرخ تولید محصول تا 22% افزایش می­یابد.
  • با ترکیب سروو موتور و پمپ پیستونی با دبی متغیر، بازدهی مصرف انرژی، سرعت پاسخگویی و قدرت دستگاه به صورت قابل ملاحظه­ای افزایش یافته است، به‌طوری که این دستگاه رده نخست مصرف انرژی را کسب کرده است.
  • قابلیت سفارشی‌سازی طراحی و امکانات سخت‌افزاری دستگاه، آن را برای تولید گستره وسیعی از قطعات مناسب ساخته است.

مشخصات قطعه تولیدی

نام قطعه: سپر خودرو

تعداد کویته:  1

مواد اولیه: PP+EPDM-T20

ابعاد قطعه: 1740×480×240 mm (L x W x H)

وزن قطعه: 1800 g

زمان سیکل تولید: 45 s

20202125

همکاران ایزومی در این پروژه

20202126

دستگاه بادی تزریقی برای تولید حباب لامپ، ظروف مرک و قوطی قرص
مشاهده مقاله

10 دیدگاه

  • خدمت شما عرض کنم که برای تازه کارها و افرادی که تازه قصد ورود به صنف پلاستیک رو دارن خرید دستگاه تزریق پلاستیک خوب و قیمت مناسب خیلی حیاتیه. باقیش میمونه بازاریابی و کسب تجربه که با یخورده خاک خوری تو همین بازار میشه موفق بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *