بهینه ماشین ایران پلاست 1402

شرکت نکو بهینه ماشین در راستای پیشرفت صنعت کشور و بهره‌مندی صنعتگران ایران زمین از جدیدترین تکنولوژی‌ها در حوزه صنعت تزریق پلاستیک، در نمایشگاه ایران پلاست 1402 حضوری درخشان یافت و افتخار میزبانی از جمع کثیری ار بازدیدکنندگان این رویداد برجسته را پیدا کرد.

هفدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست، در حالی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد که 770 شرکت کننده در چهار گروه مواد اولیه، محصولات پیش ساخته و ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات، در این نمایشگاه شرکت کردند و توانمندی ها و تازه ترین محصولات خود را به بازدیدکنندگان معرفی نمودند.
شرکت نکو بهینه ماشین در نمایشگاه ایران پلاست 1402، با حضور در دو غرفه مجزا، میزبان علاقمندان صنعت پلاستیک و بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه بود. غرفه اصلی NBM به شماره 3048، در سالن 38B واقع گردیده و آخرین محصولات و خدمات برندهای Yizumi، Haixing و Leshan در آن به معرض نمایش قرار گرفته بود. همچنین غرفه دیگری به شماره 776 سالن میلاد (31A)، برای نمایش محصولات برند UNICAP (متعلق به نکو بهینه ماشین) در نظر گرفته شده بود.

نمایشگاه

نکو بهینه ماشین، متمایز در ماشین‌آلات تخصصی، متفاوت در شرایط پرداخت

زمان برگزاری: 26 تا 29 شهریور، ساعت 8 تا 15
محل برگزاری: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
غرفه 1: سالن 38B، شماره 3048
غرفه 2: سالن میلاد، شماره 776

روند ساخت غرفه نکو بهینه ماشین

هویت برند NBM، الهام بخش ما در طراحی غرفه "نکو بهینه ماشین" در نمایشگاه ایران پلاست 1402 بود.

بازدیدکنندگان در این نمایشگاه فرصت یافتند تا با نمونه هایی از تجهیزات و محصولات جدید ما آشنا شوند. 

برخی از تصاویر نمایشگاه 

با کمال خرسندی، نمایشگاه ایران پلاست 1402 با استقبالی بی‌نظیر و شگفت‌آور از سوی بازدیدکنندگان روبرو شد. تصاویر ثبت شده از این رویداد تجاری، بیانگر حضور پرشور و فعالیت‌های پرباری است که در این نمایشگاه به انجام رسید. در اینجا فرصت را مغتنم می شماریم تا بدین وسیله از طرف مدیریت و همکاران عزیزمان در شرکت نکو بهینه ماشین، از تمامی بازدیدکنندگان محترم نمایشگاه ایران پلاست 1402 تشکر کنیم که با حضور گرم و پرمهر خود، به ما انگیزه بخشیدند تا در ارائه محصولات و خدمات متمایز و نوآورانه‌ مان، دو چندان کوشا باشیم.

غرفه یونیکپ (UNICAP) در نمایشگاه ایران پلاست 1402

در غرفه برند "یونیکپ"، که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت معتبر "نکو بهینه ماشین" به شمار می رود، ما با افتخار پذیرای علاقه‌مندان حوزه بسته بندی محصولات غذایی به ویژه درب‌های اسپتیک بودیم. در این غرفه مجموعه محصولات یونیکپ معرفی گردید و کیفیت بالای درب‌های اسپتیک تحت برند "UNICAP" به معرض نمایش قرار گرفت.

مصاحبه خبرگزاری پپنا با مدیر عامل شرکت نکو بهینه ماشین

 

Screenshot 2023 09 26 173225

تیزر نمایشگاه ایران پلاست 1402

تیم برگزاری نکو بهینه ماشین در نمایشگاه ایران پلاست 1402

در پایان از تمامی همکاران گرامی مان در NBM، به ویژه تیم برگزاری نمایشگاه ایران پلاست 1402 تشکر و قدردانی می‌کنیم. تلاش‌های شما عزیزان در حضور افتخارآمیز ما در این رویداد بزرگ، مؤثر و ثمر بخش بوده است.

از همه شما عزیزان سپاسگزاریم که با انرژی، همدلی، روحیه همکاری و تعهد خدشه ناپذیری که از خود نشان دادید، در نمایش موفقیت آمیز NBM در ایران پلاست نقش آفرین بودید.

WhatsApp Image 2023 09 17 at 16.18.06 1

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *