cache special pic 745b30b657 crop338x338 200x200 str 1

شرکت YIZUMI  و شرکت رباتیک آلمانی Franka Emika, یک توافق همکاری امضا کردند و به صورت رسمی همکاری خود را آغاز نمودند. طبق این توافق شرکت YIZUMI عامل فروش انحصاری یکی از برند های مشهور آن شرکت به نام  Franka Panda می‌باشد. همچنین شرکت YIZUMI در زمینه R&D و زمینه های دیگر تصمیم دارد روابط گسترده‌ای را با این شرکت معظم آلمانی ایجاد کند.

139801“برند پاندا” یکی از بهترین اختراعات سال 2018 توسط مجله تایمز شناخته شده است

شرکت Franka Emika  که در مونیخ آلمان قرار دارد به سرعت در حال پیشرفت می‌باشد. این شرکت یکی از اولین ارائه دهنده های راه حل های رباتیک در جهان است که جوایز “out-of-the-box” را کسب کرده است.

139802ربات Franka Panda می‌تواند بصورت آزادانه در 7 محور حرکت کند و می‌تواند قابلیت هایی مانند هوش مصنوعی، یادگیری و توانایی تعاملی را داشته باشد. مزیت اصلی دراین اصل نهفته است که مصرف کننده نیاز به برنامه نویسی برای استفاده از این ربات ندارد. به کمک حرکات دست و استفاده از صفحه‌ی لمسی، می‌توان عملیات های پیچیده را در 1 الی 2 دقیقه برنامه ریزی کرد.

این شرکت جوایز بسیاری را در کشور آلمان از رئیس جمهور و مقامات این کشور دریافت کرده است.

شرکت Yizumi با تبدیل شدن به عاملیت مجاز شرکت  Franka Emika نه تنها می تواند این محصول را در کشور چین برای بازارهای مختلف عرضه کند، بلکه ارائه خدمات و راه حل‌های نرم افزاری و سخت افزاری را این برند را نیز میسر می‌سازد.

بازار این ربات‌های دستیار به سرعت در حال رشد در جهان می باشد. در سال 2025 در آمد حاصل از ربات‌های دستیار نزدیک به 12 بیلیون دلار آمریکا خواهد رسید که به نسبت در آمد 120 میلیون دلاری حال حاضر پیشرفت شگرفی خواهد داشت.

خدمت رسانی NBM در تعطیلات نوروز
مشاهده مقاله

به نظر مدیرعامل ایزومی این ربات های دستیار که توسط Franka Emika تولید میشود جزو بهترین های این صنعت می‌باشد، و در آینده نه تنها این ربات‌های دستیار در صنعت بسیار کاربرد خواهند داشت بلکه در خارج از صنعت و امور دیگر نیز بکار گرفته خواهند شد.

 گروه Yizumi  علاوه بر ارائه راهکارهای اتوماسیون صنعتی و ارائه راه حل برای قالب و تولید های خاص در نظر دارد مرزهای ارائه راهکارهای صنعتی توسط ربات را گسترده‌ تر کند و نیاز های متفاوت و کاربرد های مختلف دیگر را تحت پوشش خود قرار دهد.

برای مشاهده ویدئوهای مربوطه روی لینک های ذیل کلیک نمایید:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *