d35c3c4237

در عصر ارتباطات 5G که فناوری گوشی های تلفن همراه با سرعتی سرسام آور در حال پیشرفت است، شایسته است تکنولوژی تولید کابل های USB نیز متحول شود! شرکت ایزومی راه حلی پر بازده برای تولید تمام اتوماتیک بدنه کانکتورهای جدید USB در رنگ های مختلف و بدون نیاز به پاشش رنگ را ارائه داده است.

در نمایشگاه چایناپلاس 2021، شرکت ایزومی خط تولید بدنه USB را که بر پایه دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی ساخت این شرکت ساخته شده است را در معرض نمایش خواهد گذاشت. بازدیدکنندگان از غرفه ایزومی شاهد عملکرد فوق العاده فناوری قالب طبقه ای (Stack mold) 64 + 64 کویته بر روی دستگاه تمام برقی ایزومی خواهند بود و اعجاب تزریق پلاستیک هوشمند را لمس خواهند کرد. خط تولید کانکتور USB ساخته شده توسط ایزومی به مدد استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک تمام برقی سری FF، به خوبی فناوری های سیستم مدیریت هوشمند نیروی قفل گیره (Smart Clamping Force Management (SCFM) System)، فناوری کنترل هوشمند تزریق (Smart Injection Control (SIC)) و ماشین کاری اتوماتیک را به کار گرفته است. فناوری های یاد شده هرگونه نگرانی در خصوص عملکرد ماشین تزریق پلاستیک را از بین برده، راحتی و تجربه ای دلپذیر را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

2021041314

2021041315

نکات برجسته:

  •  سیستم مدیریت هوشمند نیروی قفل گیره SCFM، فناوری کنترل هوشمند تزریق SIC، حرکت دقیق و دو مرحله ای گیره، در ترکیب با  فناوری تزریق با فشار کم و قالب طبقه ای.
  • سری جدید دستگاه های تمام برقی ایزومی (FF series) تحولات بسیاری را پشت سر گذاشته و از این رو دقت و تکرارپذیری تولید محصول در این دستگاه ها به صورت چشمگیری ارتقا پیدا کرده است.
  • بازدهی بی نظیر به دلیل استفاده از فناوری قالب طبقه ای .
تولید ماسک با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک هیبریدی ایزومی در آلمان
مشاهده مقاله

منبع: https://www.yizumi.com/en/news/t9/i2111229/

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *