2fd3b5ae2c

شرکت لشان (Leshan)، سازنده مطرح دستگاه های قالبگیری بادی پلاستیک، از جدیدترین فناوری های خود در نمایشگاه چایناپلاس 2021 رونمایی کرده است. عملکرد خیره کننده یک دستگاه بادکن پلاستیک تمام برقی تک ایستگاه از سری Tornado که بطری نیم لیتری از جنس PETG را در دو کویته تولید می کند، نخستین چیزی است که در غرفه شرکت لشان در نمایشگاه چایناپلاس خودنمایی می کند.

در بخش دیگری از غرفه این شرکت یک خط تولید کامل شامل بازوی رباتیک و دستگاه بادکن هوشمند از سری Athlon در حال تولید گالن 5 لیتری دیده می شود. این دستگاه دو ایستگاه کاری دارد و قالب 3 کویته بر روی آن نصب شده است. زمان سیکل تولید گالن 5 لیتری  با این دستگاه 20 ثانیه است و در هر ساعت 540 عدد گالن تولید می کند در حالی که هر محصول تنها 170 گرم وزن دارد. یکی از ویژگی های دستگاه های بادکن پلاستیک لشان سری Athlon قابلیت اتصال به اینترنت است که نمایش داده ها و وضعیت تولید برای کاربر به صورت آنی و از هر نقطه ای از جهان را امکان پذیر می سازد. اپلیکیشن اختصاصی برای مانیتور کردن دستگاه ها نیز توسط این شرکت در دست ساخت قرار دارد و امکان کنترل از راه دور دستگاه توسط تلفن همراه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

نمایش فناوری های جدید توسط لشان با استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه مواجه شده و باعث ازدحام جمعیت در غرفه این شرکت شده است. علاوه بر این پخش آنلاین تصاویر غرفه لشان در نمایشگاه چایناپلاس از طریق فیس بوک نیز بسیار پربازدید بوده است.

لشان در نمایشگاه K آلمان 2019
مشاهده مقاله

نکته حائز اهمیت در خصوص عملکرد دستگاه های لشان در این نمایشگاه این است که به دلیل محدودیت برق نمایشگاه، این دستگاه ها با حداکثر سرعت و ظرفیت کار نمی کنند، با این وجود استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان گواهی بر سطح بالای فناوری به کار رفته و عملکرد بی نظیر این دستگاه ها است.

IFrame

20210414 2

20210414 3

20210414 4

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *