عملکرد-مالی-ایزومی

عملکرد-مالی-ایزومی


به تازگی شرکت ایزومی گزارشی پیرامون عملکرد مالی این شرکت در سال 2020 و  سه ماهه نخست 2021 میلادی منتشر کرده است. این گزارش نشان دهنده ثبت رکوردی تازه و فراتر از پیش بینی در سود عملیاتی شرکت و سود خالص سهام داران است.

ایزومی در برنامه ای 5 ساله قصد دارد تا با سرعت بخشیدن به توسعه در سطح بین المللی و افزایش سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و توسعه، تا سال 2025 میلادی به یکی از 5 بازیگر عمده جهان در صنعت تزریق پلاستیک تبدیل شود.

بر اساس این گزارش سود عملیاتی و سود خالص ایزومی در سال 2020 به ترتیب به 2.718 میلیارد و 314 میلیون یوان رسیده که هر یک به ترتیب دارای رشدی برابر 28.59% و 62.93% نسب به سال پیش از آن بوده اند.

این گزارش حاکی از این است که تنها فروش دستگاه های تزریق پلاستیک ایزومی در سال 2020 نسبت به سال پیش از آن 41.37% افزایش یافته است و ارزش آن ها از 2 میلیارد یوان فراتر رفته است.

در این گزارش صادرات ایزومی نیز مورد بررسی قرار گرفته است و بر همین اساس درآمد ناشی از صادرات محصولات ایزومی در سال 2020 میلادی معادل 515 میلیون یوان گزارش شده است. با وجو رکود گسترده ناشی از همه گیری ویروس کرونا در بسیاری از بازارهای جهانی که فروش بین المللی ایزومی در بعضی از کشورها را تحت تاثیر قرار داده بود، همچنان 19% درآمد کلی این شرکت در سال 2020 از محل صادرات به دست آمده است.

در همین زمان گسترش ایزومی در سطح جهان با سرعت ادامه یافته و ساخت کارخانه ای جدید در گجرات هند شروع شده است. همچنین مرکز تحقیق و توسعه ایزومی در کشور آلمان از شهر آخن به محلی جدید در دوسلدورف انتقال یافته است. ایزومی همچنین مرکز فنی جدیدی را در شهر نورمبرگ آلمان افتتاح کرده است. به علاوه مرکز فنی ایزومی در کشور برزیل به طور رسمی تاسیس شده است.

اهدا چک BMW به نماینده شرکت لوله و اتصالات مسعود در نمایشگاه اصفهان پلاست 97
مشاهده مقاله

داده های این گزارش بیان می کند که ایزومی برای تحقیق و توسعه اهمیت بسیار زیادی قائل شده به گونه ای که تنها در سال 2020 میلادی 128 میلیون یوان را در این بخش سرمایه گذاری کرده است که در مقایسه با سال 2019 رشدی 21.64% داشته است.

ایزومی در 5 سال گذشته رقمی نزدیک به نیم میلیارد یوان را به بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده است که معادل 46% سود خالص این شرکت در این مدت بوده است. ایزومی بیش از 600 نفر نیروی کار فعال در بخش تحقیق و توسعه دارد و تاکنون 41 اختراع به ثبت رسانده است. این شرکت همچنین یک مرتبه جایزه اختراع برتر کشور چین را تصاحب کرده است.

سال 2021 میلادی برای ایزومی با جهشی بسیار فراتر از پیش بینی ها همراه بوده است، به گونه ای که درآمد ایزومی تنها در 3 ماه نخست سال 2021 نسبت به مدت مشابه در سال 2020، افزایش بی سابقه 115% را نشان می دهد. ایزومی بخشی از این دستاورد بزرگ را مدیون شکوفایی صنعت خودروسازی است و افزایش تقاضا برای دستگاه های دایکست بوده است. ایزومی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی بیش از 107 میلیون یوان سود خالص نصیب سهامداران این شرکت کرده که این مبلغ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 893 درصدی داشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *