بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه هند 6

نمایشگاه پلاستیویزیون هند که هر سه سال یکبار برگزار می‌شود، سطح بالایی از شهرت و نفوذ بین‌المللی را حفظ کرده است. این فرصت برای کشورهای در حال توسعه است تا فناوری‌ها، فرآیندها و محصولات جدید را ارائه دهند و حرکت تازه‌ای در جهت توسعه صنعت پلاستیک داخلی موجب می‌شود.

ایزومی‌هند اهمیت زیادی برای نمایشگاه قائل است و دستگاه‌های تزریق پلاستیک UN550D1S، UN680W1، FF240، UN200SKⅢ و چهار خط تولید کلید در دست را ارائه می‌کند و به طور فعال قدرت تولید خود را به مشتریان محلی نشان می‌دهد.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه هند 5

خط تولید اول

UN680W1 یک دستگاه تزریق پلاستیک با حفره عمیق از سری W1 ایزومی‌است. این دستگاه با یک واحد گیره نوع جدید که به سمت بیرون اعمال می‌شود تا حد زیادی میزان باز شدن را در مقایسه با واحدهای گیره معمولی افزایش می‌دهد. این امر آن را برای تولید محصولات با حفره عمیق‌ایده آل می‌کند.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه هند 2

خط تولید دوم

دستگاه تزریق پلاستیک دو صفحه‌ای UN550D1S سری D1S ایزومی از سیستم کنترل KEBA اتریش و دو CPU استفاده می‌کند که پاسخ سریع و عملکردهای متعدد را امکان پذیر می‌کند. همچنین می‌تواند فرآیندهای جدیدی مانند MuCell، ICM و IMC را ادغام کند.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه هند 1

خط تولید سوم

دستگاه تزریق پلاستیک الکتریکی FF240 از یک طراحی مدولار استفاده می‌کند که واحدهای گیره و واحدهای تزریق مختلف را می‌توان با انعطاف پذیری مطابق خواسته مشتریان با سرعت تزریق از 160 تا 500 میلی متر بر ثانیه ترکیب کرد. دقت موقعیت تزریق بالا و باز و بسته شدن قالب در 0.03 میلی متر است و خواسته‌های مشتریان جهانی را برای دقت بالا، راندمان بالا، پایداری بالا و اتوماسیون برآورده می‌کند.

وفا به عهد، کمک به هم نوع و تجلیل از رقبا و تولیدکنندگان توسط NBM
مشاهده مقاله

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه هند 3

خط تولید چهارم

UN200SKⅢ متعلق به دستگاه تزریق پلاستیک چند منظوره سری SKⅢ ایزومی ‌است. بر اساس طراحی مکانیزم تزریق بهینه، واحد تزریق آن استحکام بالاتری دارد. طراحی مجموعه سیلندر برای کاهش مقاومت اصطکاکی در طول فرآیند تزریق، افزایش دقت تزریق و اطمینان از پایداری تزریق بهبود یافته است.

بهینه ماشین ایزومی نمایشگاه هند 7

هند به عنوان یکی از سریع ترین اقتصادهای جهان، تقاضای زیادی برای محصولات پلاستیکی دارد که توجه و مشارکت تولیدکنندگان ماشین آلات پلاستیک جهانی را به خود جلب کرده است. ایزومی‌تولید کننده مهم در صنعت، پانزده سال است که وارد بازار هند شده و در حال توسعه است و کار خوبی در انباشته کردن فنآوری‌های بازار، خدمات و تولید انجام داده است.

کارخانه جدید ایزومی‌در گجرات هند، با سرمایه گذاری کل 100 میلیون یوان، به طور رسمی‌در اکتبر 2022 به بهره برداری رسید. این کارخانه به عنوان یک پایگاه تولید مهم و بستر خدمات مشتری در خارج از چین عمل می‌کند. ایجاد پایگاه تولید در خط مقدم بازار می‌تواند به ما کمک کند تا درک دقیقی از پارامترهای عملکرد و الزامات عملکردی صنایع مختلف در هند برای محصولات دستگاه‌های تزریق پلاستیک داشته باشیم، تفاوت‌ها را در عادات عملیاتی شناسایی کنیم و بهبودها و ارتقاءهای هدفمند را در خود انجام دهیم. محصولات موجود را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان هندی بومی‌سازی کنیم.

در حال حاضر، دستگاه‌های تزریق پلاستیک سروو هیدرولیک سه صفحه‌ای سری SKⅢ و سری A5 هند، دستگاه‌های تزریق پلاستیک دو صفحه‌ای بزرگ سری DP/D1 و دستگاه‌های بسته‌بندی‌های اسپید سری PAC محصولات و پشتیبانی فنی را برای مشتریان محلی در صنایع مختلف ارائه کرده‌اند. به عنوان مثال خودرو، لوازم خانگی، قطعات الکترونیکی، لوازم بهداشتی، بسته بندی، و مصالح ساختمانی.

اخبار NBM در نمایشگاه اصفهان پلاست 1397
مشاهده مقاله

ایزومی با استراتژی جهانی شدن خود در حال تغییر چشم انداز در زمینه تولید تجهیزات جهانی است. در‌اینده، ما متعهد به نوآوری‌های تکنولوژیکی و بهبود کیفیت، توسعه محصولات جدید و راه حل‌های فناورانه در پاسخ به تقاضای بازار و‌ایجاد ارزش بیشتر برای مشتریان خواهیم بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *